{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chevrolet aveo fra 2012
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   1. dec 2021 Jeg ville skifte reservedelsudskifteren ud med en mekaniker.. De plejer at have bedre styr på tingene.

    Og kan vælre alt fra startsspærre til en mekanisk fejl, intet som en mekaniker ville sige uden at have set bilen


  • #2   5. dec 2021 Den har skam været ved mekaniker, så dit svar er intet bevendt

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   5. dec 2021 Du vil aldrig få et mere præcist svar på nettet end det jeg gav, da det kan være mange ting..

    Ville i bare gå igang med at skifte dele fra en ende af, hvis folk begyndte at skrive en masse ting, eller ville det blive afprøvet inden?
    Går udfra at din reservedelsudskifter allerede havde prøvet en del inden han valgte at udskifte dele?

    Men hvis den hopper igang, så start elektrisk, startspærren gør ofte at biler kan starte, men så snart den skal arbejde, eller x antal sek er gået, så slukker bilen igen (Kan ikke huske hvordan "chevrolet" virker, da jeg ikke arbejder med den side af "chevrolets" biler)
    Prøv med reservenøglen.

    Hvis den kun lige lyder som om at den går igang, så tjek krumtapssensoren (Pil af, og se hvordan bilen reagere)


  • #4   19. dec 2021 #3.

    Det er løst nu,intet af det du gættede på.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   19. dec 2021 Så kom med løsningen, så folk kan se det i fremtiden smiley
    Og gav som jeg ser det ikke bud på hvad det kunne være, kun hvor man kunne starte


Kommentér på:
Chevrolet aveo fra 2012

Annonce