{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen kobling fra AttrioMatic
  • #1   1. dec 2021 Du har jo samme garanti som alle andre.

  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2020

    Følgere: 26 Emner: 13 Svar: 15
    #2   1. dec 2021 #1 - Det rigtigt, men regner da bestemt med at den skal holde mere end 2 år lige meget hvad smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   1. dec 2021 Garanti på en kobling du selv skulle skifte?
    Nej den vil thansen æde af med forkert montering
    En mekaniker vil ikke give garanti på noget han ikke selv har indkøbt, og ved er pengene værd (Ja det koster markant mere i dele også)
    Så garanti delen skal du slet ikke overveje, den er der ikke i realiteten..

    Ang mærket, så har jeg aldrig set det, eller hørt om det. Er det ikke til at finde nogen af denormale mærker?
    LUK, sachs eller valeo?
    Det er normalt de mærker som bliver monteret, da det normalt er dem som kommer i fra fabrikken.
    Og prisen plejer ikke at være markant højere end de ukendte


  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.825
    #5   2. dec 2021 når man shopper efter de billigste dele, så må man forvente at det er det billigste produceret.

    og lige ang kobling, nu ved jeg ikke ommdet er til bil, MC eller knallert

    men en bil kobling, er ikke noget man bare lige skiftet, så dumt og spare på delene.
    da man risker at skulle skifte efter kort tid igen.
    arbejdstiden er den samme om det er den ene eller anden kobling.

    og som nævnt før, skal du ikke regne med nogen som former for garanti fra Thansen.
    da de vil sige den er fejlmonteret, og derfor er gået i stykker
    det er tit deres standard svar


  • #6   2. dec 2021 Buerregård: Arb du i thansen??? Du ved meget om forretningsgangen

  • #7   2. dec 2021 Hvad er prisforskellen på den billigste kobling og en af de forslået i #4 ?
    Sikkert kun nogle få hundrede lapper og lige det sted (kobling) som tager op til en arbejdsdag at skifte er det jo meget dumt ikke at vælge en kvalitets vare.
    I øvrigt er Thansen ikke et billigt sted at handle, mange af de reservedele jeg har slået op i tidens løb er 100% dyre end hos Autodoc og i nogle tilfælde mere end det.


  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2020

    Følgere: 26 Emner: 13 Svar: 15
    #8   2. dec 2021 #7 Prisforskellen er ikke den store - det er mere leveringstiden der presser. Men må væbne mig med tålmodighed, også bestille en LUK fra Thansen.
    Jeg er helt færdig med at handle ved Autodoc. Jeg har haft problemer hvert eneste gang jeg har handlet der - og kundeservicen er lige til at lukke op og skide i. Det kan godt være de er billige, men når de vil sælge dele som åbenlyst ikke passer og ikke har styr på deres lagerstatus, så kan det jo være lige godt..


  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    mar 2020

    Følgere: 26 Emner: 13 Svar: 15
    #9   2. dec 2021 Kender ikke lige andre alternativer herhjemme, hvor der kan handles uden CVR. Refako er for dyre ift. Thansen

  • #10   2. dec 2021 Du har ret i at man skal vide hvad man skal bruge, man kan ikke altid regne med at alle dele passer.. Men jeg har ikke haft nogle problemer med Autodoc eneste ulempe jeg kan få øje på er at det typisk tager 7-10 dage før delene er fremme.
    Har lige bestilt en del hos Autodoc
    et eksempel er en
    termostat Thansen 799kr autodoc 188,77kr
    Tændrør Thansen billigste 80kr/stk. Autodoc 38,38kr./stk og det er ikke de billigste
    Gasspjæld-potentiometer Thansen 649kr autodoc 272,92kr
    og sådan kunne jeg blive ved Thansen er faktisk et dyrt sted at handle


  • #11   2. dec 2021 Mister-auto har jeg gode erfaringer med, de også billige.

  • #12   2. dec 2021 Kender ikke mærket, vil dog mene at man ikke skal være bekymret for at købe en kobling ved dem, garantien har du uanset hvad og den billige pris sker jo kun ved at de køber store partier hjem.

  • #13   2. dec 2021 #12

    Har du overhovedet læst nogen af de andre svar i tråden ?

    #4
    i går kl. 23:30
    Garanti på en kobling du selv skulle skifte?
    Nej den vil thansen æde af med forkert montering


    #5





    og som nævnt før, skal du ikke regne med nogen som former for garanti fra Thansen.
    da de vil sige den er fejlmonteret, og derfor er gået i stykker
    det er tit deres standard svar




  • #14   3. dec 2021 Når man tænker på hvor mange nye rev dele der er til salg, må udenlandske sider være svære eller svær retur. Man kan ikk samligne dansk og tysk priser. Svare til at samligne magasin med Wish.

  • #15   7. dec 2021 Thansen er stedet hvor de har ALT, så man køber der man ved man skal bruge og venter de par dage på det, står man så lige og mangler en stump, så er det i Thai Zwanzen det foregår.

  • #16   7. dec 2021 #13
    Ja og din pointe lige hvad?


  • #17   7. dec 2021 At man købet tingene hvor kvalitet og pris er gode, manglende ting der først opdages ved adskillelse henter man så i TH.
    Så er det vidst skåret ud i pap.


  • #18   7. dec 2021 Allan:: så thansen virker hvis du mangler , men ikk hvis du ikk mangler. Tror ikk deres lort er værre end AUTODOC. De har bl.a. Bosch og continital. Vel ok mærker.

  • #19   7. dec 2021 I er alle vel klar over at thansens varer er ISO certificeret, altså en standard de skal leve op til

  • #20   7. dec 2021 ISO Certificeret = Samme ensartede og dårlige kvalitet på alle reservedele smiley






  • #21   7. dec 2021 Koblinger der køber jeg Sachs

Kommentér på:
Thansen kobling fra AttrioMatic

Annonce