{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling fra thansen
  • #1   21. mar 2009 Hold dig fra dem.

  • #2   21. mar 2009 En rep. af den størrelse og vigtighed ville jeg gå i en KÆMPE bue uden om tsvansen produkter.. Køb kun lys og ligegyldigt gejl hos dem!!

  • #3   21. mar 2009 ¨det er et spørgsmål om hvor lang tid du skal have bilen?
    1 år ? thansen?
    2 år ? nok en anden kobling..


  • #4   21. mar 2009 ok taler i ude fra erfaringer eller rygter..heh



  • #5   21. mar 2009 Kig på www.refako.dk hvor kvaliteten er bedre men prisen stadig i orden.

  • #6   21. mar 2009 man får hva man betaler for..

  • #7   21. mar 2009 I snakker som i har forstand til. Mange af deres sliddele er ganske fine

  • #8   21. mar 2009 Mange Tsvansen reservedele er samme af mærker som alt muligt andet uoriginalt du køber andre steder...

  • #9   21. mar 2009 Ja Pingo, men mange er ikke.. Så tør man tage chancen er det jo ok, men ellers finder man dele et andet sted..

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #10   21. mar 2009 Mener det har været oppe herinde før, prøv at søg i forum og se om du ik kan finde et par. Faktisk mange der siger thansen kører med et hel ok mærke.! Og kvaliteten er i top!

  • #11   21. mar 2009 Du kan trygt købe kobling hos THansen har haft værksted i 25 år og har brugt dem flere gange både for kunder og mine egne biler,handler der dog ikke mere pga uoverenstemmelse med min konto rabatordning

  • #12   21. mar 2009 Morten H

    Som hvilke dele f.eks? Ja udstødningerne går nok til før en bosal/walker og bremse klodserne bliver da sikkert også slidt ned end Mintex eller Ferodo gør.


  • #13   21. mar 2009 jeg ahr haft ubehagelige oplevelser med kobling fra thansen til en gammel mr2.. koblings belægningen faldt af efter 500km så nitterne ødelage svinghjulet...

    om det kan ske med en org kobling skal jeg ikke kunne sige, men køber aldrig kobling der igen smiley
    ..


  • #14   21. mar 2009 Styrekugler, bærekugler, Bærearmsbøsninger, bremseklodser osv.. Har en del eksembler på nye dele derfra som ikke har fungeret!!

  • #15   21. mar 2009 det er bare KVALI det der!!!!!!!!! ;O

  • #16   21. mar 2009 Hvis belægningen falder af en kobling efter 500 km er det en fejl 40.

    THansens sliddele er ligeså gode som Krogslunds og så mange andres. De er lavet på samme kina/korea fabrikker.

    Folk herinde snakker som de har forstand. Men bare lad dem betale mere for samme produkt andre steder, så er der flere billige dele på lager til os andre.


  • #17   21. mar 2009 har købt mange dele hos thansen og har aldrig haft nogen form for problemer med dem. rygter og et par dårlige ekslember skal da ikke ødelægge noget for dem, jeg er enig i at det er ikke alt man skal købe derinde .

    de dele jeg har købt til mine tidligere biler er der endnu efter hvad jeg høre.



  • #18   21. mar 2009 hade taiwansen kobling på min G2 Og den holdte til en helveds masse klø i de 2 år jeg havde bilen uden problemer og dertil skal det lige nævnes at det var en 1.6 kobling jeg havde smidt på og fandt efterfølgene ud af at min motor var skiftet ud med en 1.8 så deres koblinger er udmærket

  • #19   21. mar 2009 André F

    Ja giver dig sgu ret. Jeg har monteret bremser derfra på flere af mine biler op til syn og der har aldrig været noget med de har hylet eller bremset skævt


  • #20   21. mar 2009 har du ikke penge til en af de gode koblinger og er det til en gammel pisse bil som bare skal køre fra a-b så kan jeg ikke sige andet end at du bare køber det.

    vi kan sagten stå og spille bagklog og sig at du skal holde dig væk fra det og det ene og det andet men ingen af os ved hvilken stiuation du står i mht penge

    du får hvad du betaler for for det meste. men prøv evt og undersøge hvad de står til ud ved refako.mekonommen eller ftz tror ikke der er den stor pris forskæl men der er da lidt forskæl på kvaliteten, alt andet er bedre end fra thansen smiley


  • #21   21. mar 2009 Belægningen på klodserne løsner sig efter kort tid, og har set et par eksebler, hvor det begynder at "smuldre i kanten!! Jeg tør IKKE stole på, at thansen redder mit liv i en nødsituation!!! Folk snakker som de har lyst siger i ..tjaaa eller også snakker i som i har forstand/råd!!!!!!

  • #22   21. mar 2009 der vil altid være nogen der har fået dårlige dele fra thansen som fra ford,vw,volvo osv osv det kan ikke undgåes der er lidt dårlige ting indimellem.

    men lad da bare de rige købe originale dele fra vw osv osv så kan vi andre spare


  • #23   21. mar 2009 Morten H og det mener du ikk kunne ske med en orig. bremseklods eller en Mintex f.eks

  • #24   21. mar 2009 Andre F, har set en kobling fra den gang jeg var hos TH, der flækkede efter 2 dage, og ved at det ikke var en fejl 40

  • #25   21. mar 2009 'kim '

    men du skifter 2-4 kobling på 2år fra thansen så kan vi andre nøjes med at skifte 1 orginal kobling på 3-5

    tror mig der er den stor forskæl på fra orginal til thansen


  • #26   21. mar 2009 Måske.. Men JEG har aldrig set det, med mindre det er en bil hvor bremserne ikke rigtig bliver brugt og bil samtidig sjældent køre(Gamle mennesker).. Har også kun oplevet med thansen produkt, at skulle til omsyn 2 gange med en defekt styrekugle og først 3 gang få bilen synet efter en original er monteret!!

  • #27   21. mar 2009 Købte en thansen kobling til en nissan sunny jeg havde på et tidspunkt... Var lidt skeptisk, men jeg havde givet 3k for bilen og jeg gad ikke ofre alverden på den.. Så jeg prøvede at overbevise mig selv om at, så dårlige kan deres ting vel heller ikke være. Meen....

    Nå, af med gearkassen og af med den gamle kobling. Jow den nye kobling fra thansen lignede sgu den gamle til forveksling, samme højde, diameter og alt passede. Kiggede godt efter da jeg mere eller mindre forventede at de havde leveret noget forkert, men det så fint ud. På med lortet og på med gearkasse igen. Men virkede pisset?! Nej nej da.. løftet på trykfoden var ikke højt nok, dvs den kunne ikke koble ordentligt ud. Argh... Af med gearkassen igen, hent en ny kobling hos ftz og på med lortet.. Så virker det første gang. Køber aldrig noget hos thansen igen.


  • #28   21. mar 2009 der skal nok være forskel, men derfor er der ingen grund til altid og skal kritisere thansen for alle deres vare, det jeg mener er at der er også noget galt med de originale dele engang i mellem.

  • #29   21. mar 2009 Rasmus F

    der kan man bare sig! smiley


  • #30   21. mar 2009 'kim '

    en gang i mellem??? der burde aldrig være noget problem med orginal dele... det er der for det hedder ORGINAL...

    men bli du bare ved med og købe klodser,købling,hjullejer osv osv fra thansen i sidste endet bliver det dobbelt så dyrt for dig end os andre der bruget de rigtig dele,orginal evt ftz i nogle tilfælde mekonommen


  • #31   21. mar 2009 der sidder en kobling i min fra thansen, og der har den siddet godt i snart 4 år, og den kører stadig uden problemer..



  • #32   21. mar 2009 Der er gode og dårlige ting om de fleste mærker. Dog kun Thansen der har SÅ mange dårlige eksempler!! Jeg siger bare PAS PÅ.. Og hvis man ikke er sådan rigtig inde i det at reparere bil, ville jeg helt sikkert ikke turde satse på dem, med deres dårlige statistik!!! Tænk jer nu godt om inden i køber der bare for at spare et par hundrede i forhold til originale, FTZ/Mekonomen dele!!!

  • #33   21. mar 2009 må vi se jeg har aldrig skulle bytte noget så jeg har sparet en del mere penge end dig , så forsæt du med de originale dele, så lang tid jeg ikke har haft problemer med dem fortsætter jeg, hvis man køre ordentlig og ikke race så holder de dele ok

  • #34   21. mar 2009 laver man tingene selv er thansen billigst men kan man ikke så skal man selvfølgelig overveje om man betaler sig fra det.

  • #35   21. mar 2009 'kim' --> Man skal kunne vurdere, om det man står med i hånden virker til at have den kvalitete der er krævet, for den specifikke opgave den pågældende del har!! Vægt, materiale, udseende osv.. Har man ikke en rimelig erfaring indefor det mekaniske kan man ikke lave denne vurdering!! (Mange kan bilde sig selv ind at de kan) Derfor pas på..

  • #36   21. mar 2009 'kim '
    jeg kan godt forstå at du køber thansen dele med den bil du køre i, intet ondt ment med det.
    det ville da være dumt at købe det dyreste, men håber da ikke du ville gøre det hvis du nu havde en nyere bil... smiley


  • #37   21. mar 2009 havde jeg en spritny bil var sagen nok noget andet , men til gamle biler der kun skal køre til næste syn eller et par syn mere , er der ingen grund til at ofre mere end nødvendigt.

  • #38   21. mar 2009 kommer jeg til at få problemer med nogle dele fra thansen vil jeg da også overveje andre muligheder , men har ikke oplevet noget endnu

Kommentér på:
kobling fra thansen

Annonce