{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Nicklas H
Nicklas H
Tilmeldt:
26. feb 2018
Følger: 5 Emner: 6 Svar: 21

Indkaldelse til syn? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle, jeg købte en bil sidste sommer, som skal bruges, ja som sommerbil.
Lige nu står den på stilstandsforsikring, min forsikring dækker først fra april.

Mit problem er at jeg er indkaldt til syn den 1. Marts, det er udenfor min forsikringperiode.

Vil man kunne bestille et par prøveplader og køre til syn, eller skal jeg have snakket med min forsikring om at få den reduceret til at starte fra marts af istedet?

Håber i kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indkaldelse til syn?
  • #1   5. jan 2022 så længe bilen er registreret, kan/må du ikke bruge prøveplader på den.

    så du skal snakke med din forsikring, om du må køre til syn.

    er bilen en veteran bil, mener jeg og have læst, man kan rykke synet til sommer halvåret, så man ikke skal køre til syn om vinteren


  • Nicklas H
    Nicklas H Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 5 Emner: 6 Svar: 21
    #2   5. jan 2022 Arh okay, ja så må jeg få snakket med min forsikring.

    Drt er ikke en veteran, men en Mx-5 ND fra 16, så der er nok ikke noget at gøre.

    Jeg takker for svaret smiley


  • #3   5. jan 2022 lad den stå, og kør til syn til april

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 530
    #4   5. jan 2022 Du kan også afmelde den og så få lavet et registreringssyn når din sommerperiode starter,så flytter du synsdato så den ikke bliver indkaldt i marts næste gang

  • #5   5. jan 2022 Henrik H: Men det du foreslår kræver vel køb af nye plader til over 1000 kr, ikke?

  • Nicklas H
    Nicklas H Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 5 Emner: 6 Svar: 21
    #7   5. jan 2022 #3
    Ja tænkte nok det ville være den nemmeste måde.
    Det er trods alt kun 4 uger, og mener først man får en påmindelse 5 uger efter.


  • #8   5. jan 2022 Jeg har en veteranforsikring og der tillader forsikringsselskabet kørsel efter aftale udenfor "perioden", Så kan man køre til værksted eller syn hvis man lige kontakter dem inden man gør det.
    Tænker du sikkert kan lave samme aftale med dit forsikringsselskab.


Kommentér på:
Indkaldelse til syn?

Annonce