{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Reel bilforhandler {{forumTopicSubject}}

Vi købte vores punto 1 feb i år.. den har så haft lidt små fejl.. den blev sendt på værksted i tirsdags pga noget med bremserne. så ringer min kæreste derud i dag for at høre hvor langt den er.. Så fik vi da lige afvide de havde fundet flere fejl og lige nu skulle han til at sætte topstykke på. så han ville se om han kunne nå det til i morgen..

Og skal siges at alt dette går ind under garantien. især det med motor den blev skiftet lige inden vi fik bilen.. fandme en del år siden jeg har oplevet så god en forhandler.. har altid kæmpet med forhandler. og skulle printe købeloven ud og vise dem den og true med rettens vej..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reel bilforhandler
  • #1   26. apr 2012 det var da godt at høre en god historie for en gangs skyld smiley

• #2   26. apr 2012 jeg glæder mig til at få den igen... plus vi har låne bil fra ham af også..

• #3   26. apr 2012 Ja det er sku rimeligt imponerende...

Der er nogle forhandlere der ligger sig rigtigt meget i selen for at yde ekstrem god service..

specielt når man så tænker på det er en gammel slidt punto..

Der findes jo i købeloven en formodningsregel, den går begge veje.. de første 6md formoder man fejlen var til stede ved handlen, men er det en gammel bil, så må man også formode der er fejl..

Men igen, lykkeligt at forhandleren abre fikser det

• #4   26. apr 2012 ja det er rart... der har været lidt små fejl. som han har lavet.. men chefen var på kursus sidst vi fik lavet en dør lås hvor vi virkelig fik en dårlig behandling... vi har 3 mdrs garanti ved ham fordi det ikke er en afhentning bil.. Mazdaen jeg har i min profil havde vi ingen garanti på ude fra ham men da tændkabler og tændrør skulle skiftes blev dette også gjort gratis af chefen... det er kun chefen eller hans far der må lave vores bil.. en aftale mine svigerforældre har lavet

• #6   26. apr 2012 Det er sgu lækkert at høre. Og synes det er fedt at folk også fortæller de gode oplevelser. Positiv omtale kan jo være med til at få andre til at se "lyset". smiley

• #7   26. apr 2012 HUSK NU: Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt;) Så vent med at være glad til du har bilen tilbage og alt virker.:)

Men umiddelbart så lyder det som en go forhandler,dejligt det ikke altid skal være så negativt.

• #8   26. apr 2012 Ved den er i orden denne gang... han var meget trist over at skulle fortælle vi ikke kunne få den...

Mine svigerforældre har været kunder derude i 20 år nu.. og når det er chefen eller faren der laver det.. er det ikke noget fusk og der bliver ikke sparet på tingene.

Forhandleren jeg snakker om er søndergård biler i vejrup.

Kommentér på:
Reel bilforhandler

Annonce