Reel bilforhandler {{forumTopicSubject}}
Vi købte vores punto 1 feb i år.. den har så haft lidt små fejl.. den blev sendt på værksted i tirsdags pga noget med bremserne. så ringer min kæreste derud i dag for at høre hvor langt den er.. Så fik vi da lige afvide de havde fundet flere fejl og lige nu skulle han til at sætte topstykke på. så han ville se om han kunne nå det til i morgen..
Og skal siges at alt dette går ind under garantien. især det med motor den blev skiftet lige inden vi fik bilen.. fandme en del år siden jeg har oplevet så god en forhandler.. har altid kæmpet med forhandler. og skulle printe købeloven ud og vise dem den og true med rettens vej..
aug 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 97 Svar: 701
dec 2006
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 10 Emner: 39 Svar: 261
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 841
Der er nogle forhandlere der ligger sig rigtigt meget i selen for at yde ekstrem god service..
specielt når man så tænker på det er en gammel slidt punto..
Der findes jo i købeloven en formodningsregel, den går begge veje.. de første 6md formoder man fejlen var til stede ved handlen, men er det en gammel bil, så må man også formode der er fejl..
Men igen, lykkeligt at forhandleren abre fikser det
dec 2006
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 1.881
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.965
Men umiddelbart så lyder det som en go forhandler,dejligt det ikke altid skal være så negativt.
dec 2006
Mine svigerforældre har været kunder derude i 20 år nu.. og når det er chefen eller faren der laver det.. er det ikke noget fusk og der bliver ikke sparet på tingene.
Forhandleren jeg snakker om er søndergård biler i vejrup.
Reel bilforhandler