{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

Ahmet T
Ahmet T
Tilmeldt:
1. aug 2022
Emner: 1 Svar: 2

Fartbøde på motorvejen {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kommer kørende bag en bil på venstre vognbane som køre 170km/t og jeg ligger lige bag ham kan se den røde blitz men vi er tæt på hinanden så mit spørgsmål er om en 3 benet kan nå at blitze os begge to er meget i tvivl nemlig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartbøde på motorvejen
  • #1   1. aug 2022 Regn med du er blevet blitzet

  • #2   1. aug 2022 170 km/t og vi kører tæt skriver du ?????

    Hvordan syntes du selv det lyder smiley smiley

    Håber sgu du får en bøde og endnu mere et klip for tæt kørsel
    smiley smiley smiley


  • Ahmet T
    Ahmet T Tilmeldt:
    aug 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   1. aug 2022 Såså Per ved godt jeg har fejlet og overtrådt færdselsreglerne og tager gerne imod min straf uden brok så du behøver ikke være fræk på den måde du skriver!

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   1. aug 2022 De nye kan tage flere biler på samme tid smiley

    "De nye fartfælder er udstyret med 3D laser-måling, der kan måle over flere vejbaner og lave op til to målinger i sekunder"

    Så forvent den kommer, og vær glad hvis du slipper..


  • #5   1. aug 2022 Du må håbe du har lagt dig tæt nok til forankørende, at den ikke kunne få dine nr plader med på billedet smiley

  • #6   1. aug 2022 håber jeg godt nok du burde ikke have et kørekort utroligt at en voksen mand som dig ikke kan bruge hovedet idiot!

  • #7   1. aug 2022 #2
    tak for din gode kommentar lad os kryse fingre for at han bliver taget:)


  • #8   2. aug 2022 hvad skal han dog med en bøde, når han bliver slagtet herinde?
    hans spørgsmål gik jo ikke på, om det var dumt eller ej, hvilket han jo godt ved at det var, men tror sgu ikke ret mange skal pudse deres glorie på det punkt, mig selv incl.
    for at svare på dit spørgsmål, så aner jeg det ikke, så du må nok vente og se hvad udfaldet bliver..


  • #9   2. aug 2022 Farvel kørekort om det er 110, 120 eller 130 km/t zone

    Har du haft kørekort i 3 år eller mere får du betinget frakendelse af dit kørekort.

    Under 3 år får du kørselsforbud.


  • #10   3. aug 2022 Over 150 km/T farvel kørekort

  • Ahmet T
    Ahmet T Tilmeldt:
    aug 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #11   3. aug 2022 Jacob desværre er der bare nogle som skal kommenter på en tarvelig måde ellers får de det ikk godt med sig selv desværre men ja altså får jeg bøden så det jo os fortjent og intet at gøre så må jeg bare lære af mine fejl smiley mit spørgsmål var jo pga mit nysgerrighed ang hvordan deres system fungere ikk at jeg skulle slippe for straffen så Come on Guys!

  • #12   3. aug 2022 Tænker i om du i lynfart smiley , så et eller 2 blink ?

  • #13   3. aug 2022 Hvor tæt var du? Det er lige før det kan regnes ud smiley hvis vi tager Bjerggårds postulat, om 2 billeder i sekundet, for gode varer. 170 km/t er ca 47 meter i sekundet. Så var du tættere end 23,5 meter fra hans foreste punkt(der hvor kameraet har taget billedet) så burde den ikke kunne nå at tage billede nummer 2 af din nummerplade… groft regnet smiley

    Kommer også lidt an på hvor meget “i læ” du var i forhold til kamera vinkel etc… men man flytter sig sgu hurtigt ved 170 km/t


  • Preben J
    Preben J Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #15   3. aug 2022 Jeg kørte for et par år siden lidt dørtræk ud af et lyskryds, men slap hurtigt speederen pga. fart og kom derfor til at køre skråt bagved den anden, som blev blitzet så jeg. Jeg fik aldrig en bøde, da jeg åbenbart har kørt en blind vinkel for kameraet eller tiden mellem var for kort. Det var nu heller ikke nogen større overskridelse, bare en frisk opstart smiley
    Kryds fingrene og ellers er det jo bare at lære af sine fejl under alle omstændigheder smiley


  • #16   5. aug 2022 er ikke andet og gøre en at sige øv bøv, shit happens og så videre i teksten..

  • #17   19. aug 2022 Har du fået en hilsen fra Lauritz betjent ??

Kommentér på:
Fartbøde på motorvejen

Annonce