{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

isak N
isak N
Tilmeldt:
21. sep 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

audi a5 tdi 2010 eller bmw 520 d -km opmærksomhed {{forumTopicSubject}}

Hej--står og skal køb en af følgende biler: audi 2,0 tdi 2010 170 hk 128.000 kr uden gaannti engroskøb med nye bremser og espføler m.m eller bmw 520 touring 2.0 d ved privat til 120.00 fra 2011 kørt 293000. Har haft audi før og køber ikke igen 2,0 tfis , da der var problemer med stempler og olie, men denne her tdi skulle være meeget stabil. Ift bmw en, så belymrer det høje antale km mig, da der måske kan gå motor inden længe( ved ikke hvor langt sådanne kører) Jeg er ikke den, der jævnligt servicerer, da jeg er vant til volvo v 70, der har kørt i 3 år 80. 000 km med samlet udgift på 7000 kr:) Hva er farligt ved bmwen--håber på svar selvom jeg kan se, at der har været lignende spørgsmål herinde for nylig, men det var ikke så specifikt--god aften. Og til sidst kan det stadig svare sig at importere gammel audi a5 for at få mere udstyr eller lavere knm tal m.m


Kommentarer på:  audi a5 tdi 2010 eller bmw 520 d -km opmærksomhed
  • #1   22. sep 2022 Havde taget Audi'en, men det er kun pga. kilometerne..
    300.000 er meget for en bil.


  • #2   22. sep 2022 hvor mange km har Audi kørt?

  • isak N
    isak N Tilmeldt:
    sep 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   22. sep 2022 Audien har kørt 192.000 km

  • #4   22. sep 2022 7000 kr på tre år for de to biler er nærmest umuligt med et gennemsnit på ca 25.000 km om året eller 80.000 km på tre år. det jo to gange bremser der skal skiftes og det løber op i 7000 næsten alene så for ik at nævne service hvert år! smiley
    du nævner du har haft en Audi og hvis du ser bort fra det var tfsi var du så glad for bilen? hvis ikke du var glad for den så burde du ha nemmere ved at vælge bmw.

    bmw er kendt for at ha en kædefejl frem til 2012 hvis jeg ik tager fejl så det kan hurtigt blive dyrt.
    Audi motor er kendt for at holde mange km men de har os deres fejl med f.eks ekspansion beholder der sprænger posen, egr osv. du så heldig motoren passer fra Skoda seat og vw så det burde være nemt og billigt at købe dele til den


    ellers så tag ud Prøv dem begge og den hvor du smiler mest betaler du ved kasse et smiley go jagt!


  • #5   22. sep 2022 glemte at skrive husk de over 10 år gamle så du skal allerede sætte penge af til nogle bærende elementer eller sliddele der skal skiftes.

  • #6   22. sep 2022 Ja nogen er til moren andre til datteren smiley

    Med det dilemma du stiller op der havde jeg taget BMW 520

    Ene og alene fordi de VW-Audi jeg har haft igennem tiden er gået mere i stykker end gennemsnittet og de har være drønhamrende dyre at reparere og så syntes jeg bare BMW køre bedre end Audi

    Jeg vil hellere have en BMW der har kørt 300.000 end en Audi der har kørt 200.000

    Men smag og behag du skal tage den du selv syntes bedst om


  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.267
    #7   22. sep 2022 det er ikke nogen dans på roser at skifte kæder på BMWen da kæderne sidder bagpå motoren , ved ikke hvornår det er et problem på dem KM-mæssigt , men har lige skiftet på en pga knækket not i højtrykspumpehjulet smiley
    hold nu kæft et hestearbejde

    ikke noget at sige til de autoriserede tager sig godt betalt ??


Kommentér på:
audi a5 tdi 2010 eller bmw 520 d -km opmærksomhed

Annonce