{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Støjdæmpning {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at støjdæmpe mine døre i bilen. Har kigget på et sæt de har hos carsound til lige knap 2000kr. Men fandt et andet sæt i customaudio til lidt billigere penge. Mit spørgsmål er om der er den helt store forskel på de 2? https://customaudio.dk/shop/audio-system-doer-4767p.html

https://www.carsound.dk/stojdampepakke-premium--4-dore


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støjdæmpning
  • #1   30. apr 2023 Ville købe det fra Custom Audio. Det er et dansk firma der faktisk går op i lyd.
    Hvor Carsound er solgt til vist nok nogle svenskere der bare vil skubbe en masse produkter.
    Selvom der kit de sælger om ikke er dårligt ville jeg gå med Custom audio's


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   30. apr 2023 Forskellen er at der er omkring 6 gange så meget med i kittet fra carsound

  • #3   30. apr 2023 Har aldrig prøvet og støjdæmpe før så er lidt i tvivl om hvor meget det egentlig virker imod dæk/hjulstøj og vindstøj ? Eller om det overhovedet giver noget ?

  • #4   30. apr 2023 De tynde måtter (og kun dem) fra Carsound der er bukket op i det ene hjørne på et af billederne har jeg isoleret mine hjulkasser i varerummet på min citroen jumper samt i begge indstignings brønde i kabinen samt begge fordøre og under gulvmåtten i kabinen.

    Måtterne har fjernet en masse vejstøj samt giver en mere "lukket" fornemmelse i kabinen hvilket har betydet bedre musiklyd i bilen samt nemmere at føre en samtale.
    På ladet har det også dæmpet hjulstøjen en hel del.

    Så alt i alt har bare de tynde plader været guld værd for mit vedkomne.


  • #5   3. maj 2023 leon m

    var det nemmeste ikke bare at køre op til Custom Audio og så få råd og vejledning? i stedet for at sidde her og få diverse "Gode råd" fra folk der reelt set ikke aner hvad fanden de snakker om?

    Men altså 2000 for at støjdæmpe 4 døre synes jeg sgu er dyrt... Meget dyrt... Og ja jeg ved godt hvad der er i pakken... Stadig dyrt..

    Kan sgu lave et bedre tilbud end det der...


  • #6   4. maj 2023 Cody
    Lad mig se hvad du kan tilbyde ?


Kommentér på:
Støjdæmpning

Annonce