{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koster det 6000 kr. at få skiftet tæret bremserør?
  • #1   23. maj 2023 Hvis et af rørene er "stærkt tæret" må man næsten gå ud fra at standen på alle rørene ikke er for god, så det er nok for en komplet udskiftning af alle bremserør.

    Tidsmæssigt med udskiftning, udluftning og væske + arbejdsløn, så passer det nok meget godt. Det kan være noget rigtigt lort at rode med hvis de er groet godt fast i både slanger og kalibre.


  • #2   23. maj 2023 #1 Det er jo ikke det han siger. Han siger, at det er udskiftning af én slange. Ikke alle slanger.

    Du regner vel heller ikke med, at du får skiftet alle pakninger på bilen, når du kun skal have skiftet én.

    Jeg ville indhente tilbud fra flere mekanikere.


  • #3   23. maj 2023 Der er mange som har knækket bremserørsnipler fordi "#¤% er tæret sammen.

  • #4   23. maj 2023 Okay tak for svar, ja jeg skal blot have skiftet det ene rør. Jeg prøver at hente et par tilbud mere.

  • #5   23. maj 2023 bed om at få specificeret tilbuddet, så du ved hvad de kræver for..!

    6.000,- for et enkelt rør, lyder lidt dyrt. (hvis ikke det er fordi det løber oppe under tandstang eller lign., som skal afmonteres for at kunne skifte det)


  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    mar 2022

    Emner: 1 Svar: 12
    #6   25. maj 2023 Ja det må ligge et sted hvor motor skal ud for at skifte det smiley , og så er det heller ikke værre at skifte end der skrives , plejer at klippe røret lige ved nippel og efter mange tusind er det kun nogle få der driller rigtigt smiley og er det kun eet rør behøver man jo ikke at lukke vædske af .. ved sort mek vil det ligge typisk 300,- og vel een time på værksted , hvis man er der og venter på bilen

Kommentér på:
Koster det 6000 kr. at få skiftet tæret bremserør?

Annonce