{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Import af biler {{forumTopicSubject}}

Jeg havde egentlig fået erhvervet mig en ny brugt Audi 1,6, men må sande at motoren er for lille til mig.

Mine øjne er faldet på en 2,0 fsi (samme 8p model). Der er en del af dem i tyskland. Har folk herinde erfaringer med at importere biler?

Så vidt jeg kan se ligger aftiften på en ca. 12-13.000 kr. hvis man tager udgangspunkt i DMR: https://motorregister.skat.dk/dmr-kerne/dk/skat/dmr/front/portlets/registreringsafgift/visKoeretoejVurdering/showDetails.do?p=7rBxCcmNvv8GbsU7vg3Fofn4fxRj7IaNq4jIP08GhWu4jvtw1HQuqb3qc6tq1OwqyHqVciaHfxgbB7Yym3VYvw%3D%3D&rowClicked=cca5b8e8-4b96-4954-94f8-7d40bac3a1e3-2063555%40skat-dmrp-web06_prod_dmr_skat_nchosting_dk&columnClicked=lblArtKarrosseri - eller er det måske forkert antaget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af biler
  • #1   2. jul 2023 Vil du importere en 20 år gammel bil med en sløv FSI motor?

  • #2   3. jul 2023 Pas på med import. Det er blevet vanvittigt dyrt efter de seneste års politiske rædselsregimer. Jeg har en hot hatch fra 80'erne stående der afventer at blive veteran. Den vil skat have i omegnen af 60.000 kr. i registreringsafgift for. Det er cirka 3 gange mere end hvad 'normalen' var før i tiden.
    Jeg ville få nogen med forstand på gældende lovgivning, til at lave en forhåndsberegning. Med de vanvittige politiske vinde der blæser herhjemme, så ville jeg ikke turde importere noget med bare en smule motor.


  • Hans J
    Hans J Online Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 5 Følgere: 2 Biler: 3 Svar: 139
    #3   3. jul 2023 Du slipper ikke med 12k i afgift.

    Det bliver meget mere.

    Pas på når du begynder at lege importør. Der skal du have styr på meget mere.


Kommentér på:
Import af biler

Annonce