{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af biler
  • #1   20. feb 2013 Tror godt Mobile.de kunne bruges

  • #2   20. feb 2013 Du skal vel bare have fat i et fragtfirma?
    Altså hvis den ikke skal på nr. plader, så skal den jo bare hentes, det der jo ingen bøvl i.. smiley


  • #3   20. feb 2013 ebay.de der købte jeg min celica til 220 euro

  • #4   20. feb 2013 Ja mobile.de så skriver du bare til ejeren og får aftalt noget med ham og så tage en kammerat med og så afsted uden set hvad så tag lige inden om grænsen når nu i er dernede også om i har den anden bil med hjem eller ej. Gør det hvergang så triller jeg lige ind og fylder begge biler op og triller hjem på tyske skilte.

    Mht til nummerplader er sikker på at du kan få forhandleren til at skaffe et sæt tyske nummerplader og så når de er på bilen køre du bare hjem til din bopæl på dem, ingen problemer der har gjort det mange gange og self lige kørt ind omkring grænsen og handle ind:)


  • #5   20. feb 2013 @Volvo BMW
    cool! smiley tak for tippet havde osse strejfet mig at hvis man kørte forbi grænsen ku man jo få bajer og andet til når projektet så skulle laves! ^^

    OBS bilen skal helst være venstre styret så helst ingen engelske sider


  • #6   20. feb 2013 Bar bittert HVIS man bliver stoppet i en tysk indregget bil i DK, så skal du betale afgiften + en bøde..

    Men jeg skal ikke være dommer, når det handler om én tur hjem med bilen.. smiley
    Men derimod så har jeg pisse ondt i røven over de letter og polakker som køre i deres udenlandske biler selvom de bor og arbejder i DK.. Sådan noget gør mig rasende..!


  • #7   20. feb 2013 sandt.. men skal have en auto trailer og så kører jeg i en varevogn og hente den.. for jeg skal ud og køre løb rundt omkring når jeg er færdig med den jo smiley tro mig.. jeg er ung men jeg skal nok lave mange biler og kører mange ræs igennem mit liv.

  • #8   20. feb 2013 Jeg er blevet stoppet flere gange i en Tysk indregget BMW i DK. Politiet er skam flinke bare man fortæller sandheden så går det. De har ikke noget i mod at man køre på de tyskeplader så lang tid man smider dem væk eller aflevere dem. Jeg køre fra forhandler lige omkring grænse handlen og så ellers hjem og stille bilen og få den på plader i en helveds fart smiley smiley

Kommentér på:
import af biler

Annonce