{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

GOLF 1.6 FSI SIDDER FAST I 3. GEAR {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Nu prøver jeg her.

jeg har købt en golf 1.6 fsi som har nogle problemer

Bilen kører helt perfekt når den er kold, når den bliver varm så begynder den at drille med gearene. Den giver en ordentlig ' klonk ' lyd også sætter den sig i 3. gear dette gøre den indtil bilen bliver kold igen også starter den på problemet igen når den bliver varm motorlampen lyser også når den gøre dette så bliver infoskærmen i bilen meget utydelig så man kan ikke se hvad der står.

Her forleden slukkede motorlampen af sig selv lige pludselig også viste den hvad gear jeg kørte i og den begyndte at vise infoskærmen uden problemer.

Om morgenen da jeg kom igen startede problemet igen og motorlampen begyndte at lyse endnu engang.

Har nogle af jer prøvet dette eller har noget kendskab til hvad dette kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GOLF 1.6 FSI SIDDER FAST I 3. GEAR
  • #1   4. feb Manuel eller DSG gearkasse ?



  • #2   4. feb Tænker at det er en dsg, og du har can bus issues, nok mere præcist er der et stik eller en ledning der er i problemer.
    Hm noget tyder på at det er en software fejl:
    https://www.youtube.com/watch?v=YHni8kN2AXY
    Hvis ikke det hurtigt lille trick her virker, kan jeg anbefale diagnose dan, han har fejlsøgt en dsg gearkasse som også opførte sig sært. Det er ikke samme fejl, men du kan nok bruge hans fejlsøgningslogik til at komme i mål.
    Og endeligt få den udlæst for den fejl der må blive set af bilen. Fejlkoden gør at vi ikke skal gætte helt så meget.


Kommentér på:
GOLF 1.6 FSI SIDDER FAST I 3. GEAR

Annonce