{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk Anklaget, hvad gør jeg?
  • #1   1. sep 2004 Du skal uden tvivl ligge sag an...

  • #2   1. sep 2004 Du skriver til dem, at du ikke vil vedkende dig kravet, og at du ikke agter at foretage dig mere i sagen. Hvis de ønsker at gøre mere ved det må de melde dig til politiet hvorefter du må forklare dem din side af sagen.

  • #3   1. sep 2004 Jeg tror ikke at det vil gavne noget at prøve at melde ham, da du ikke har lidt noget tab og han jo ikke har anmeldt dig til politiet.

  • #4   1. sep 2004 Hvis du er indkaldt til møde, tror du så ikke I finder ud af det?

    Du har i hvert fald intet at frygte, men uanset om han siger undskyld eller ej, så tager det jo lang tid med en politianmeldelse og retssag.

    Lad os endelig høre resultatet.


  • #5   1. sep 2004 fabritius:
    Tja, nok også den løsning jeg hælder mest til, men jeg ser ikke hvorfor man skal politi anmeldes for noget man ikke har gjort, det er det der gør mig gal, men som skrevet tager det jo tid at køre en sag og sikkert også penge


  • #6   1. sep 2004 Og jeg mener ikke det er nødvendigt at gøre det til en større sag end det er.. og han har ikke kontaktet mig.. ved ikke om han ikke vil tale med mig, samt han er også ret svær at få fat på for tiden...???
    Jeg så jo selvfølgeligt helst at han sagde undskyld og så var den sag ude af verden... jeg mener, det er da det mindste han kan gøre...


  • #7   1. sep 2004 De har vel ingen klare beviser på om du har tanket eller ikke har, hvis de ikke har kameraer. Hvor mange så det ?

  • #8   1. sep 2004 Lars: Jeps. Jeg har noget remote-view kørende på din computer, så jeg kan se hvad du skriver og sende det inden dig smiley

  • #9   1. sep 2004 *LOL* spion claus..

    Jens: nope.. ingen så noget, for jeg har jo ikke tanket..

    Tror bare jeg lader det ligge.. så må han jo kontakte mig hvis han mener noget andet...




  • #10   1. sep 2004 Att Ortage..

    Da jeg selv arbejde hos shell... Har jeg lidt svært ved at forstå folk sviner shell til... Det er den enkelt stations fejl.. Og nej.. han er ikke den eneste i lille danmark der ikke har kamra ude på forpladsen... (der hvor man tanker) Det kræver en godkendelse som meget få for... men alle har inde i butikken... Du kommer helt sikkert ikke til at betale noget for intet kan jo bevises at det var dig. Men hvis du vil have renset dit gode navn syntes jeg du skal ringe til vores kunde telefon og forklar hvad der er sket. Hvornår.. Og om du kunne huske andre biler omkring din bil...


  • #11   1. sep 2004 Men ring til det nummer her 70102010 de kan nok hjælp dig derinde

  • #12   1. sep 2004 tak, mange tak jon... det gør jeg..

  • #13   1. sep 2004 Hvis de ikke har kamera har de vel heller ikke billede af dig. Ergo er det ham som stod bag kassen på det tidspunkt som skal bevise at det var dig og din bil der tankede der på det pågældende tidspunkt. Eller populært sagt: Påstand mod påstand.

Kommentér på:
Falsk Anklaget, hvad gør jeg?

Annonce