{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

kørekort hmm {{forumTopicSubject}}

Jeg så et link her nede nederst på bilgalleri´s side om at man kunne få et køre kort for kun 6999kr hi hi det er jo ingen penge.. tror man ville passe mere på sit køre kort hvis det kosted 16.000kr da det jo alligevel er en slat penge oven i..

tror bare mange tænker arr 6999kr og så har man køre kort og kan køre 200km/t ja tak men man ville nok tænke sig lidt mere om hvis det kosted 16.000kr

eller er det bare gass????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørekort hmm
  • #1   1. maj 2007 6999kr er da også penge! og det er sikkert kun grundpakke med teori og køreteknisk anlæg eller sådan noget! så man kommer nok op i 8 eller 9k før man er færdig

• #2   1. maj 2007 Der kommer garanteret en masse stempel gebyr og fis og ballade oven i hatten, det antal timer man skal have osv. er jo en lov så den kan ikke brydes *host host*

• #3   1. maj 2007 Hvem kører også med kørekort nu til dags...?

Fik alle tre klip inden for en uge....

• #4   1. maj 2007 Ej det gas...hernede i sønderjylland koster kortet ca. 10-14k

• #5   1. maj 2007 Har skaffet venner og veninder kort til 9-10k ved min kørelærer. Meget god aftale.. Fik motorcykelkort og trailerkort gratis for det hehe smiley

Dennis godt det ikke var 4 hva.. må godt nok være surt at få overført klip til sit næste kort.

Eller hvis man fik 7 klip smiley Så tager de dit nye kort og river istykker?? haha smiley Surt show hehe

• #6   1. maj 2007 Jeg gav 6.5k og det var med hele pisset - lov pakken, bøger, driftkursus aka. køreteknisk anlæg og med de lovpligtige antal køre timer smiley

• #7   1. maj 2007 Og jeg passer da på mit kort, om det så koster 6.5k eller 16k !

• #8   1. maj 2007 oki.. tænkte bare 6999kr ja så er det klart folk tager køre kort og giver den gass hi hi..

jeg giver den da også selv gass og nyder det bare ikke uforsvarligt..

jamen kender en som køre på en andens person nr..hi hi

eller kender og kender, men en tidl. arbejkde kollega..

• #9   1. maj 2007 simon t:

siger ikke du ikke køre ordenligt men siger bare er tanken strefed mig da at der nok skulle være nogen som tænker fuck kun 6999kr så har jeg køre kort så kan jeg også gade race..

• #10   1. maj 2007 Tommy P > Hehe! Jeg følger dig 100 %, i mit job møder jeg sku tit nogle som må have "fået" kastet deres kort i nakken !

• #12   1. maj 2007 jeg gav intet FIRMAET Betalte alt hehehe smiley

• #13   1. maj 2007 simon T: ja men de personer er der jo også syntes bare de skulle have lidt mere respekt for deres køre kort og køre tøj.. nogen tror jo de kan køre bil så snart de har kortet og et eller andet sted kan man jo føre bilen det er det jo et bevis på, men så snart opsyn er væk og man har fået sit køre kort så skal du bare se så er de ved at lave sine egne regler hi hi.. har selv engang kørt dumt så ved godt jeg heller ikke er helig, men ja syntes bare køre kortet er nemt at få for 6999kr hvis man kan det..

• #14   1. maj 2007 Junker...

Ja det kunne man jo gøre.. det holder jeg også på...

• #15   1. maj 2007 det jo ikke pga prisen på ens køre kort. folk er bange for at skal betale igen..det sku tanken om at man skal vente måske 3 år før man må ta det igen... og tanken om hvis man slå uskyldige mennesker ihjel...deter det der får folk til at kører pænt.. det sku det jeg tænker på..er sku lige glad med en dum bød. det kun penge..de gå sku ind på kontoen hele tiden. men man kommer aldrig til at kunne tilgive sig selv hvis man slår en ihjel

• #16   1. maj 2007 HELT ENIG MED Thomas P, det er så RIGTIGT sagt.. jeg vil skide på om mit kørerkort blev taget fra mig bare jeg ikke skadet andre, jeg skal sku nok få penge til et nyt kort!!

• #17   1. maj 2007 det er rigtigt thomas, men har set mange tv indslag og dok. hvor de unge siger jeg er ligeglad når jeg træder på speederen er jeg i en anden verden og lader mig rive med og tænker først over det bagefter... tænkte bare hvis nu kørekortet var dyre kunne det være man skulle være lidt ældre for at få råd eller som junker siger man skulle gøre på samme måde som med motor cykel hvor man ikke må få en større motor i den slags bil før man har haft køret i et stykke tid og har fået erfaring..

• #18   1. maj 2007 ved godt det er unfair for andre personer som ikke køre dumt at køre kortet´s pris skal blive højere, men evt. lave samme ordning som med motor cykel ville være fint..

• #19   1. maj 2007 det med pengene betyder kun folk vil lave flere lån Tommy det er folk i dag LIGEglad med! heh, så den eneste måde er den metode som er med motorcykler

Kommentér på:
kørekort hmm

Annonce