{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Tine H
Tine H
Tilmeldt:
20. mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

C1/107/Aygo eller Panda?? {{forumTopicSubject}}

Jeg står for at skal ha ny bil, ligeså snart den gamle er skudt af (der skulle vel ikke være nogen der er interesseret i en billig defekt Fiat Cinquecento sporting, eneste der er galt med den er en blæst toppakning).

Har har kigget lidt på C1'ern og dens søskende, og må sige at størrelsen egentlig passer mig ganske udemærket. C1/107 har et i mine øjne lækker design. Tilpas frække og da osse en anelse sporty at se på. Men så er det jo lige at jeg gerne vil ha dytten stylet bare en lille smule, og smider man en hækspoiler på C1/107 kan den pludselig ikke gå vaskehal (?????). Og med Aygo'ens noget anderledes design på bl.a hækspoilere skulle det ikke gi nogle problemer. Derudover har Toyota osse en temlig meget større stylings program end de 2 andre mærker.

Og så er der Panda'en. Er ikke sikker på jeg er helt vild med designet, syns den ser noget kassevogn ud. Og så ser den voldsomt høj ud. Men jeg har indtryk af at for de 10k mere den koster en de andre får man så meget mere udstyr. Osse langt mere end man kan købe for de 10k ekstra. Har især kigget lidt på Black Label, som tiltaler lidt.

Hva siger i?? Hvor ville i kigge hen hvis i havde omkring 130.000 til ny bil. Ville i gå småt og smide udstyr i den for resten af pengene, elller skulle der være så meget bil som muligt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  C1/107/Aygo eller Panda??
Kommentér på:
C1/107/Aygo eller Panda??

Annonce