{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Pris på skade {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så dum at ridse en rød MazdMazda 626 med en anhænger. En jernstang foran dækket på anhængeren lavede nogle lettere ridser på den ene side af kofangeren samt nogle korte (1 cm lange) ved lygtekanten på forskærmen. Desuden fik lygtehuset et tryk. Hvad vil sådan en reparation løbe op i? Jeg har desværre ikke forsikring på trækkrogen, som jo var skyld i ulykken - jeg forsøger at sende den til min forsikring, men de opdager det sikkert og så må jeg jo betale for min brøler.

På forhånd tak og god weekend!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på skade
  • #1   18. maj 2007 du siger bare det var med selve bilen du gjorde det så opdager de det ikke

• #2   18. maj 2007 Vil jeg også prøve på - modparten skal jo også lave en skadesanmeldelse som forsikringsselskaberne vil krydstjekke men han var heldigvis en flink indvandrer, så han ville godt gå med til at skrive jeg ramte ham med bilen. Må håbe den går - og mig som troede jeg var verdens bedste bilist : ) Så håber jeg blot jeg undgår en anmeldelse for forsikringssvindel også :-X

Kommentér på:
Pris på skade

Annonce