{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på skade
  • #1   4. jan 2010 Vil umiddelbart sige at hos en maler vil prisen nok være mellem 2000-3000,-

Hvis vi skulle reparere sådan en skade, vil de kunne klares med spartel inden lakering. Med mindre der er skader på plasticen inde bagved smiley

• #2   4. jan 2010 Jep, men 2-3000 synes jeg lyder pokkers dyrt for noget der burde kunne spartles på stedet, og males uden at skulle afmontere frontkofangeren.

Tror ikke der er sket skade bagved.

• #3   4. jan 2010 Du for ikke lavet meget maler arbejde + spartling for 2-3 k med regning.
    Så jeg tror heller ikke det er helt forkert

• #4   4. jan 2010 Lars K: Altså kan give dig et eksempel. Hvis vi skulle reparere skaden, så vil jeg sige at vi skulle have ~500,- for selve reparationen og så skal maleren have ~2000,- for lakering.

Så det løber desværre nok hurtigt op smiley

Desuden skal kofangeren afmonteres, for grill og rammerne med tågelygter skal afmonteres før lakering.

• #5   4. jan 2010 Thomas:

Kan det på ingen måder forsegles og males uden afmontering?

Havde godt nok ikke regnet med en så dyr rep. smiley

Det er kæresten der har lavet skaden, og vil helst kunne sige at jeg napper regningen, til trods for at hun har sagt at hun vil betale.

• #6   4. jan 2010 Jeg ville hvertfald ikke anbefale det smiley

Men kør omkring en autolakerer og hør hvad han skal have for at ordne det.

Kommentér på:
Pris på skade

Annonce