{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Lyd i bil efter motor slukket? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Jeg har en Ford focus fra 2017 af som jeg oplever et problem med. Problemet er at når jeg slukker bilen, så kommer der sådan en høj summen med det samme og den stopper aldrig. Selv når bilen er slukket og jeg kommer ud til den næste morgen, så kører den lyd stadig, den er der hele tiden. Det har stået på i flere mdr og har ingen ide om hvad det kan være. Er der mon nogle af jer der har en ide? smiley
Har vedlagt en video, hvor det kan høres når bilen er slukket. https://youtube.com/shorts/e7Stkt6n30A?si=iTPjFlNyovY36CpU

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyd i bil efter motor slukket?
  • #1   20. jan Har du prøvet og pille polerne fra batteriet af?.
    prøv det en dag du har tid smiley .
    sæt dem på igen 30 minuter, Sådan en lyd burde ikke komme når bilen er slukket .

• Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

Svar: 42
    #2   20. jan På ECOboost'erne er der en lille efterløbspumpe i kølevandssystemet primært for nedkøling af turboladeren. Den er hørbar.

Din Youtube-video viser aktivt infotainment, så noget er fortsat spændingssat på køretøjet - der er ikke helt slukket for alt.

Hvis du kan starte motoren efter 16 tilers stilstand kommer lyden fra noget der kun bruger ganske lidt strøm.

Har du nogle enheder (opladere etc.) siddende i en USB-port eller cigartænderstik?

• #3   22. jan Blæseren kan godt køre efter bilen er stoppet, men der taler vi ikke om timer men minutter.

Kommentér på:
Lyd i bil efter motor slukket?

Annonce