{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lastbiler og busser gennem tyskland
  • #1   27. maj 2007 lastbiler må godt køre om søndag når de med kød eller får tilladse til at køre om søndag...

• #2   27. maj 2007 jaja, men generelt er det lastbilfrie-søndage .

det er ikke ligesom man om hverdagen får lov at køre 90 km i timen i snit på motorvejen fordi der konstant overhales...

hvad med busser ?

• #4   27. maj 2007 fordi jeg skal rejse om inden så længe på bilferie, så kunne jeg jo vælge en dag hvor køreglæden er bedst =) dvs ingen busser eller lastbiler smiley

• #5   27. maj 2007 Jeg kom da hjem med bus fornylig,på en søndag...

• #6   27. maj 2007 kør om natten... der er ikk så meget trafik og heller ikk så meget kø vis det skulle ske.. snakker af erfaring.. har kørt lastbil i tyskland..

• #7   27. maj 2007 Busser må køre der hele tiden, og så meget de vil.
    Det eneste de som regel deler med lastbilerne, er overhalingsforbudene. Men dem er de også undtaget af dernede nogle steder, i modsætning til herhjemme.

Lastbilerne må kun køre om søndagen med enten en søndagstilladelse, eller også hvis de kører med let fordærvelige varer... Altså fødevarer og sådan. Frugt er IKKE let fordærveligt. Jeg taler af erfaring....

• #8   27. maj 2007 jeg skal køre 2200 km så der bliver skam også tid til natkørsel. så må det være at det bare ikke gælder for busser.

heldigvis er de hellere ikke så talrige

• #9   27. maj 2007 jeg vil også sige at man skal igennem tyskland om natten.... da glider det bare derudaf.... jeg kørte også lastbil dernede en længere tid, og jeg havde det bedst med at køre om natten dernede.

Men at søndagen er lastbilfri, så er det IKKE den bedste dag at køre dernede, for da er vejene FYLDT med biler.

• #10   27. maj 2007 jeg skal også bilferie om en måned.. og skal kører 3800km..

ja min er bil jo.. jeg tager altid afsted ved 15 tiden en lørdag også er jeg tilstedet igen søndag 23 tiden eller lidt over..

Kommentér på:
lastbiler og busser gennem tyskland

Annonce