{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Pris på reparation {{forumTopicSubject}}

Her for ca 14 dage siden fik jeg parkeret min bil på anhængertrækket af en anden bil :/. Trælst trælst.

Men har været omkring et værksted og fået et overslag der siger ca 10.000 for skift af forkofanger, samt indfarvning, inkl afmontage af lygter og det andet, samt montage igen og arbejdstid.

Men synes det lyder af ret så meget smiley da jeg "kun" har givet 35k for bilen. Men kan det passe at det koster så meget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på reparation
  • #1   28. maj 2007 evt prøv og kontakte ham som har www.pladebixen.dk
    det kan være han kan give dig et prisoverslag på det.. han laver i hvert fald meget fra tid til anden har jeg hørt og det han laver ser godt ud..


  • #2   28. maj 2007 køb delene hos en hugger og montere det selv, altså hvis det er din egen bil du taler om.
    Men ja de laver sgu ikke ret meget i dag for 10k så det tror jeg ikke du skal være så ked af


  • #3   28. maj 2007 det er dyrt syntes jeg...

  • #4   28. maj 2007 Problemet er bare at det bliver svært at finde en rød forkofanger til en Nissan Almera N15 der ikke er falmet for meget i forhold til den røde farve min bil allerede har ;). Og skal også have fat i en tågeforlygte i den ene side da den er smadret (dog ikke af mig men den tidligere ejer).

  • #6   28. maj 2007 få larkerede kofangeren selv og køb lygten hos en ophugger

  • #7   28. maj 2007 Michella,

    Jeg tvivler sq noget på mine evner ud i lakering til at ville kaste mig over at male en hel kofanger selv ;). Og har heller ikke noget sted hvor jeg kunne komme til at gøre det. Men lyder lidt til at huggeren er den eneste vej hvis at jeg vil have det til under 10k som er alt alt for dyrt taget i forhold til at det kun er kosmetisk set der skal laves noget.


  • #9   28. maj 2007 Ser ud til at der er en hugger der "måske" har en kofanger der kan bruges ifølge dataophug. Men så kan jeg kun håbe på at den er i rød for ellers så skal den dælme være billig for at det kan betale sig at købe den når at den skal lakeres efterfølgende.

  • #10   28. maj 2007 Andrea, mit problem er at der ikke er ret mange større værksteder her i byen som jeg vil betro min bil til. Og selve reparationen skulle gerne ske hurtigt muligt idet at jeg faktisk skal bruge bilen hver dag. Men det autoriserede værksted jeg normalt bruger sagde ca 10k for at få det lavet. "Men" hvis jeg bare får lavet et par kosmetiske tilretninger så kunne jeg sq fint leve med bilen som den er nu, da den "væsentligste" skade skjules af nummerpladen.

  • #11   28. maj 2007 Rene P,

    Tale om held i uheld. En af dem har faktisk en forkofanger i rødmetallic smiley komplet samt en tågeforlygte venstre, så kan faktisk få begge dele. skal så bare have dem monteret.


  • #12   28. maj 2007 Rene P,

    Må ringe til dem imorgen og hvis jeg kan få delene hjem så kan jeg nok få det lokale autoriserede værksted til at monterer det for mig for måske en time eller 2's løn.


  • #13   30. maj 2007 Toyota som også fixer nissan vil have 2500,- for deres del af arbejdet hvilket egt er fair nok. Så hvis de dele fra huggeren passer lige på så har jeg fået det hele til under halv pris smiley

Kommentér på:
Pris på reparation

Annonce