{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

nss s
nss s
Tilmeldt:
12. mar 2007
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 41

import af bil? {{forumTopicSubject}}

har tænkt mig at anskaffe en Renault 5 turbo '88 fra England brugtpris 10-15k og den er højrestyret og gejlet en del. Er der nogle der ved præcis hvordan jeg kan bære mig ad med det her og hvor meget slutbeløbet ca. bliver hvis den skal indregistreres, betale afgift osv. Har ingen idé om præcis hvad man skal gøre og hvordan jeg skal komme igang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af bil?
  • #1   2. jun 2007 Slutbeløb ved jeg intet om. Det skal du nok snakke med SKAT om. Men når bilen er højrestyret er der lidt penge at spare og bilen er eftersom også næsten 20 år gammel. Så det er næppe dyrt i afgift.

    Hvis den er gejlet, skal du betale mer afgift for de ekstra udstyr. Det notere synsmanden på et toldattest, som du skal have med til SKAT.

    For at få plader på. Skal du bare medbringe kvittering på at du har betalt afgift med på politistation, sammen med din forsikringsbevis.

    Håber det var hjælp nok. smiley




  • #2   2. jun 2007 Du kan på Told og Snyds hjemmeside se hvad sådan nogen tidligere har kostet i afgift og hvornår de er betalt fri... - så skal du nok regne med et nedslag fordi den er højrestyret.. da det jo trækker ned i salgsværdien... - hvilket er den afgiften beregnes udfra.

Kommentér på:
import af bil?

Annonce