{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har bilen været skadet??
  • #1   12. jun 2007 hvis det er en forsikringsskade kan forsikringen chekke det!!

Daniel

• #2   12. jun 2007 Ja det skal self være kørt over forsikringen. Men det vil det jo højst sansynligt også være hvis bilen er en hvis prisklasse og skaden har været stor nok...

• #3   12. jun 2007 Du kan se det på stelnummeret ja. En af mine kammerater købte en bil ved en forhandler. På kontrakten hvor der stod: Tidligere skadet? Var der svaret nej..
    Da han 3 mdr så skulle til at smide skørter på den undrede firmaet der skulle ordne dette sig over dette da de tydeligt kunne se der var blevet lavet noget ved den som ikke stammede fra fabrikken, så de gik ind via hans nye forsikringsselskab og fandt ud af den havde været skadet for knap 50.000kr i et uheld den havde været involveret i. Han kørte sag på det da det var en temmelig dyr bil for ham (Ca 450.000kr) Han vandt sagen mod forhandleren og fik sine penge tilbage da han forlangte at handlen skulle gå om da han ikke mere var interesseret i bilen pga dette.

Så jo... det ved jeg du kan.. Hvis skaden har været lavet over forsikringen altså.

Mvh Chris

• #4   12. jun 2007 Tak for svarene jeg må prøve at hører forsikringen ad..

Kommentér på:
Har bilen været skadet??

Annonce