{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

M T
M T
Følgere: 184 Emner: 5 Svar: 53

Ingen bremselys {{forumTopicSubject}}

Ingen bremselys

Hej.

Jeg mangler bremselys på venstre side samt midten.?

Jeg har tjekket stoplyskontakten og skiftede den ud men uden held samt sikringerne.

Problemet er når jeg hiver stoplyskontakten ud så lyser bremselysene konstant.
Men når den kommer i så slukker de og tænder ikke når man træder på pedalen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen bremselys
  • #1   29. aug Lidt flere detaljer, bilmodel, stationcar? Sidder bremselysene i bagsmækken, eller ved siden af, er det med den nye kontakt bremselysene lyser, er det dem alle der lyser eller er det kun den i højre side der lyser, er det det samme med den gamle og den nye bremsekontakt?
    Har du tjekket pærerne? Byttet rundt, tjekket sikringerne og relæer?

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

#2   29. aug Det en Citroen C3 hdi diesel fra 2011

Der sidder en i bagsmækken og 2 i siderne og de lyser ikke men når bremselys kontakt er ude så lyser de konstant

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

#3   29. aug Købte en anden bremselyskontakt så begyndte alle at spille:

Det en defekt stoplys kontakt jeg havde købt i første omgang

• #4   29. aug Der kan være forskel på om bremselys kontakt er til biler med eller uden fartpilot.

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

#5   29. aug Vi købte bremselys kontakt og det blev ikke bedre, Min mekaniker sagde det nok var sikringsboksen i motorrummet.
    Så jeg tog forbi t Hansen og valgte at købe endnu en bremselys kontakt og fejlen var der stadig da jeg tog den ud af stikket lyste bremselysene og da jeg satte stoplys kontakten i så slukkede de og tændte ikke når jeg trykkede på bremsen.
    Men jeg kendte ham i t Hansen så han sagde prøv igen med en ny en. Og 3 gang var lykkens gang, pludselig virkede bilen.

Når jeg trykker på pedalen nu så lyser bremselysene og når jeg slipper så slukker de.

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

#6   29. aug Godt jeg ikke begyndte at købe sikringsboks og videre der efter skulle prøve mig frem til alt muligt og ende med at tage den forbi autoelekrikeren.

• #7   29. aug Så to nye bremselys kontakter var defekte? Okay, alligevel sjældent man ser det, men godt du fik fikset bilen, ville nok også have kastet mig over sikringsboksen, medmindre man havde et diagram til rådighed.

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

#8   30. aug Ja, min mekaniker sagde det var bremselys da vi skiftede den så sagde han det nok var sikringsboksen og jeg skulle købe en ny hos en hugger.

De sagde det kostede 1200-1500 kr.

Men ChatGPT sagde ud fra fejlen var det bremselyskontakten så jeg købte en ny og fejlen var der stadig da jeg gik ind til t Hansen med den og ville returnere den sagde medarbejderen jeg skulle lige prøve en sidste gang med en anden. Og der kom liv i lysene så de 2 første var defekte. Det var lige ved at koste mig mange flere penge

Kommentér på:
Ingen bremselys

Annonce