{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.669 visninger | Oprettet:

Simon K
Simon K
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Kia picanto 2009 INGEN bremselys. {{forumTopicSubject}}

Hej, bremselys er holdt op med at virke i alle 3 pærer. Men baglys virker fint (Det sidder i samme pærer)

Jeg har tjekket sikringer, jeg har prøvet at have stik ud og ind af bremselyskontakt?

Nogle der har nogle forslag til hvad jeg skal gøre?

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fixing electric socket 600 kr.
  • tørretumbler varmer ikke fejl E60 900 kr.
  • Støvsugning af gulve og tæpper i entre og stuerne og gulvvask i soveværelse, badeværelse, på toilet og i Køkkenbadeværelsekøkken 900 kr.
  • Reparation af tørretumbler 990 kr.
  • Et dørhængsel på min badeværelsedør driller, så jeg ikke kan få døren lukket. 562 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kia picanto 2009 INGEN bremselys.
  • #1   14. aug 2020 Tror du skal igang med at måle hvor strømmen forsvinder. Du kan evt prøve at kortslutte der hvor du tog bremselyskontakten af. Det kunne godt lyde til at det er selve kontakten der er gået. Ville dog lige tjekke at du ser plus på et af benene, og også gerne om hvis du kortslutter de to poler, reagere bremselyset så. Reagere det så er det kontakten, hvis ikke bliver det vigtigt om du har plus frem til kontakten.
    Du kan ligeledes tjekke at du har stel på en af pære fatningerne, men det er stærkt usandsynligt at stel ryger på alle tre. Så vidt jeg kan se er to af lysene på selve chassiet og den tredje sidder i bagklappen. Dermed forsvinder en klassiker som er dårligt kabel ud til bagklappen. Ser jeg forkert og alle tre sidder i bagklappen, ville jeg helt sikkert tjekke kablerne mellem bagklap og chassi. de bliver trætte med tiden.

• Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   14. aug 2020 Tak for svar. Jeg har også på fornemmelsen at det er kontakten. Har desværre ikke vildt meget forstand på det. Og jeg kan se, jeg ikke bare kan tage ud og købe en ny kontakt da jeg skal bestille det på nettet.

Men tænker jeg bare satser og kæbe ny kontakt.

Men jo der sidder 1 lys i bagklappen og 2 i siderne (ikke en del af bagklappen).

• #3   15. aug 2020 lyser esp lampen i instrument boret for så er det bremselys kontakten der er røget

• #4   15. aug 2020 ps..kunne købe en ny kontakt hos den lokale reservedels puscher (slagelse auto dele) for omkring 200kr og det to 10min på hovedet i bilen og skiften den

Kommentér på:
Kia picanto 2009 INGEN bremselys.

Annonce