{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

hva gir en forhandler for min bil ? {{forumTopicSubject}}

tror i man kan holde lidt penge hjemme på den hvis man sælger til en forhandler ?

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=299153

kan se at andre i dårligere stand på bilbasen under forhandlere - står til 60-65.000... selv om de er nogen årgange nyere så har de gået meget længere end min.

kan det svare sig tror i ? ved godt at kun forhandlere kan sige det men tror i overhovedet de vil se på sådan en ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva gir en forhandler for min bil ?
  • #1   22. jul 2007 M H

dem til 60 er så også i MEGET dårligere stand end min ?! efter min vurdering selvfølgelig

• #3   22. jul 2007 Tror ikke man får ret mange penge ved en forhandler for sådan en gammel cabrio desværre..

Tror ikke det kan svare sig.

• #4   22. jul 2007 Hey!

Jeg tror næsten aldrig, det kan betale sig at sælge til en forhandler...
    De sætter jo (som M H også skriver) købsprisen efter, at de kan tjene mellem 10 og 20k på den igen, så jeg tror, du får mest ud af at sælge privat!

Derudover synes jeg, 65k er mange penge for så gammel en bil, men der er gjort meget ved den, kan jeg godt se, og den er også super flot!

Plexi ¤ Dennis Lykke Jensen

• #5   22. jul 2007 http://www.kajsautoimport.dk/default.asp?ID=99

snak med ham her.

• #6   22. jul 2007 prøver også at sælge den privat.. og 65000 er en fin pris efter min mening smiley var mere hvis jeg kom så langt at jeg blev lidt desperat for at komme af med den... bilen skal ikke koste 50000 i privathandel.. sådan er livet bare ikke hehe. har brugt MEGET mere på den og taber stadig en DEL på den ved at sælge den til 65000... er kun fordi jeg har fået en kæreste og skal i lejlighed, det skete imens jeg var igang med den så har desværre vidst den skulle sælges.. men tak for informationen smiley

• #7   22. jul 2007 Smæk den ind på bilbasen til en fornuftig pris sammenlignet med dem der allerede står derinde.

• #8   22. jul 2007 Nu står den til 65. det er jo også en del, nu det er en 1,6 med karburator og en så gammel model. At du har brugt mange flere penge på den end det, ja det må man jo tænke på INDEN man begynder med sådan et projekt så. Men ja bilen er da flot, men 65K er også mange penge. Tror MAX du vil blive budt 30 - 40K ved en forhandler.
    Sælg den privat, for du mere ud af.

Kommentér på:
hva gir en forhandler for min bil ?

Annonce