{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda fabia combi?
  • #1   4. aug 2007 Min søster har en... Synes det er en fin bil, og der har endnu ikke været nogle problemer med den...

  • Fabia TDI
    Fabia TDI Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 43
    #2   4. aug 2007 Hej¨

    Jeg købte en Fabia 1,9 TDI i 2006 og den har lige været til 30k eftersyn. Eftersynet koster 2649 og det var med alt incl. Disse penge er de enste jeg har ofret på bilen på 30k km, hvilket efter min mening er billigt. Olieskift og tjek af diverse ting og sager skal jo overholdes ved en ny bil.

    TDI moteren køre godt, jeg køre meget på motorvej og der er ikke noget larm (self. larmer en TDI lidt i byen ved lave omd.)

    Alt i alt er jeg glad for bilen, har haft skoda før og der havde jeg heller ikke nogle problemer med reperationer osv.

    Hvis den er ny så sørg for at få så meget med i udstyr du overhovedet kan få med, det er IKKE billigt at få eftermonteret.

    Fordele:

    Jeg køre KUN motorvej til arbejdet og køre nogenlunde pænt på fartpiloten = 19 km/l

    Ulemper

    Skulle da lige være det grønne logo (det er der nogle der siger) det er jo ikke audi ringe

    Efter min mening kan jeg kun anbefale - dog ville jeg gerne have et lidt mere spory look, men man kan jo ikke få alt desværre. God bil til nogenlune billige penge


  • #3   4. aug 2007 Fabia TDI-- Det er fordi jeg skal være far til januar, så har brug for pladsen.
    Det glæder mig at du kun har positivt at sige. Jeg skal give 35000.- i byt med min pug som er fra Januar i år, og skodaen er fra den 19/7- I år! og har kun gået 300km Så glæder mig!:D


  • Fabia TDI
    Fabia TDI Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 43
    #4   4. aug 2007 Rasmus H det kan jeg godt forstå

    Hvilken motor er der i? Går udfra det er combi modellen


  • #5   4. aug 2007 Det er en Cmobi 1,4 TDI... Så håber den er god nok:D

  • Fabia TDI
    Fabia TDI Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 43
    #6   4. aug 2007 self er den god nok, der er jo altid chip hvis det er noget du lyster.

    HUSK kør på long life og overhold service så kan du spare penge på diverse ting og sager (det ers mobilitets service) eller hvad de nu kalder det.


  • #7   4. aug 2007 Long life????

  • Fabia TDI
    Fabia TDI Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 43
    #8   4. aug 2007 long life olie - altså så du kan køre 30k på hvert eftersyn (tror det er std., men hvis du nu er ligeglad med service bogen når du engang skal til service, så vil jeg dog anbefalde deres org. long life olie og ikke den billige fra det lokale rep. sted)

    Overhold service hvis det er muligt, det har vist sig at være god ved vidersalg osv.


  • #9   4. aug 2007 Super, det vil jeg huske. Service skal skam overholdes:D

Kommentér på:
Skoda fabia combi?

Annonce