{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

SKODA FABIA COMBI - Centrallås {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Skoda Fabia combi 2008. Når jeg trykker på lås op på fjernbetjeningen, så vil bagklappen ikke låse op mere (Det hjælper heller ikke at trykke fysisk på knappen på bagklappen). Men når jeg trykker på den midterste knap på fjernbetjeningen som er bagklappen, så vil den gerne låse op, men så snart bagklappen bliver lukket i igen låser den med det samme igen. Hvordan kan det være? Den skulle gerne låse alt op når der trykkes på lås op. Jeg har en formodning om at jeg har på en eller anden måde fået trykket på nogle knapper som gør at den ikke vil låse bagklappen op mere. Ved normalt lås op tryk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKODA FABIA COMBI - Centrallås
  • #1   10. apr 2019 på min vag der skal jeg trykket to gange på oplås knappen for at låse alt op. en gang låser kun op for.

  • Gunner R
    Gunner R Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   26. jul 2019 Hey Thomas , fik du en løsning på dit låse problem ? har ditto model der skaber sig med ditto problem smiley

  • #3   26. jul 2019 nu har i ikke uorginale radioer/multimedia i. da vis i har det kan det få sådan noget som centrallåsen til at skabe sig. det er set før i de vag biler men ellers prøv at tage en plus pol af batteriet i nogen minutter. Og se om det fungere som det skal bagefter. da der også bare kan gå kuk i komfort Boxen over tid.husk at tjekke i har koden til radioen inden i gør det..

Kommentér på:
SKODA FABIA COMBI - Centrallås

Annonce