Arhh!!! for helvede... {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde der med fragtfirmaer at gøre! Lige nu, er jeg så rasene...Vi har ventet godt og vel en måned på en forkofanger fra scs den er sendt i torsdags, med fragtfirma, og nu er den forsvundet!!! Hvordan helvede kan en kofanger forsvinde..jeg bliver vanvittig...den er jo klart blevet stjålet...men hvorfor helvede kan folk ikke lade ens ting være i fred!! Nu skal vi vente yderligere en måned på at få en kofanger hjem fra portugal, tror næppe man skal være optimistisk nok til at tro at den bliver fundet...Bilen har stået stille i 2mdr pga den manglende kofanger...Så kommer vi op på 3mdr...så ryger den også over syns dato, som de skrev ikke kunne udskydes...hvilket det bliver nødt til...lortet står jo på værksted...
Hvis nogen herinde tilfældigvis arbejder ved det fragtfirma scs bruger og kender til en kofanger, så aflever lige nu!!...
...men som om nogen ville aflevere den tilbage.....
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
så burde fragt firmaet da hænge på den ?
ellers få fat i ret & råd de kan garanteret gid et godt råd
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
Arbejder selv ved et fragtfirma...og det hænder da at en enkelt ting eller to forsvinder...men hvem mangler også en dåse tørre kager:-D
sep 2005
Følger: 202 Følgere: 343 Biler: 5 Emner: 95 Svar: 783
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Fragtfirmaet står med erstatningskravet så jo da den er stjålet i deres varetægt?
Og synsdatoen kan med god grund i sådan et tilfælde sagtens overskrides. Min coupe har været under opbygning i over 1½år og syns datoen blev overskredet med 5mdr før de kontaktede mig. De giver dig et vist spillerum når du siger den er til reperation/ombygning.
Derefter blev den synet. Dvs på synssedlen står der. "Synet, sendt til reperatør" - Dvs. at du dermed har fået din bil synet, men du har IKKE lov til at ligge og fræse rundt på vejene med den så længe den ikke er synet efter reperationen igen!
jun 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 6 Emner: 64 Svar: 569
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 1.877
astina måtte rep. og bytte 4 emblemfri front til min 206 og jeg opgav at bytte.. blev så sur da jeg opdagede hjemme at nr. 5 var flækket at jeg knækkede lortet og forbandede alle fragtmænd af helved til..
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 83 Svar: 2.056
mar 2005
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 3 Emner: 71 Svar: 273
Din historie er måske os lidt vild nok, det er sku yderste sjælden man er så uheldig som dig. Det er så rigtig nogle skal sku være så uheldige!
mar 2005
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 3 Emner: 71 Svar: 273
Jeg har dog oplevet mange negative oplevelser med postdanmark, som vi har valgt helt at fra vælge. Vi modtag engang en palle bærbare, hvor vi skrev under fordi det så meget fornuftigt ud. Der vi åbner pakken viser det sig at de lige har haft en gaffeltruck af en art igennem 8 af bærbarene. Vi havde underskrevet sedlen så der var desværre ingenting at komme efter.
maj 2005
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 1.008
Det lyder godt nok underligt, den bare lige forsvandt.. Men kender det ALT for godt.. Der forsvandt også på mystisk vis en front til min saxo hos en maler...
Fed saxo BTW
jun 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 6 Emner: 64 Svar: 569
Tjek min
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 36 Svar: 322
er lige kommet hjem fra en uges ferie...Har talt med værkstedet i morges, og kofangeren dukkede åbenbart op en uge efter den forsvandt...lidt underligt!
MEN nu står den hos maleren og er forhåbentlig færdig en gang i næste uge!!! Bliver som at få en helt ny bil, den har stået på værksted siden slut juli!
Men jo, self ville fragtfirmaet skulle hænge på den, den forsvandt i deres varetægt, men nu er den altså heldigvis dukket op igen...
Arhh!!! for helvede...