{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor død
  • #1   6. sep 2007 Find en hos en hugger, syntes det lyder meget dyrt men rigtig nok for den pris hos aut.værksted... Men efter mine egne erfaringer kan jeg kun sige, lad værkstedet ordne det til prisen det nu koster.
    Har fået skiftet motor på både min Taunus og min Motorcykel (TL1000S fra 97) og taunus'en tog 2 mere besøg på værksted og min motorcykel skal have endnu en ny motor imorgen, så for mig kunne det bedst betale for aut.værksted i første omgang smiley

Ellers kan du jo også finde en Alfa i tyskland, der kan du jo se om motoren virker ordenligt inden den ryger i smiley

• #2   6. sep 2007 Prøv halling autogenbrug, 42 kilo er da vidst lige i overkanten, men okay, det er jo også på et alfa værksted måske,, med timeløn og det hele.

• #3   6. sep 2007 Min kammaret fik sin Motor på alfaen skiftet. en 155'er men 2,0 tvin spark mener jeg d var.. Men d er selve motoren som også r dyr, fordi der ikker r overdrevet mange alfaer.. Så han fik en motor i fra en nyere..
    Men Penge koster d sgu :S

• #4   6. sep 2007 ja de er sku dyre sådan nogle alfaer

• #5   6. sep 2007 mAske derfor de er sA billige i indkQb..?

• #6   6. sep 2007 prøv at ring eller skriv til mig på 20462033 så kan vi finde en god pris til dig med motor og udskiftning hvis det har interesse.
    mvh kasper

• #7   6. sep 2007 Har haft en twin også, først eksplodere gearkassen, så flækket topstykket, da den havde kostet mig 15 kilo på 1 måned røg den til venstre igen, men lavede det hele selv, og jeg må sige de er ikke sjove at skille af, det er jo lige før man skal have baghjulet af, for at kunne få luftfilter pillet ud, så der er vist en god grund til at det koster godt på et alfa værksted, det tager lang tid det hele.

• #8   6. sep 2007 alfa er ikke en bil

Kommentér på:
motor død

Annonce