{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

dumpet til syn {{forumTopicSubject}}

min bil har lige været til syn og den dumpede på bremserne, selvom at jeg har haft den på et værksted og bad dem om at lave bremserne inden den skulle synes, da jeg vidste at der var problemer med den hvad fanden skal jeg gøre nu? mekanikeren har ikke tid til at lave den før til oktober, og jeg ved ikke rigtig om jeg i det hele taget vil bruge ham, for han lavede ikke det jeg bad ham om første gang.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumpet til syn
  • #1   10. sep 2007 Ikke tid før Oktober !? Hvad er dog det for et værksted :S

  • #2   10. sep 2007 finde en ny og bedre mekaniker smiley

  • #3   10. sep 2007 Har du betalt for at bremserne blev lavet, så må han bare igang igen, det ligger helt fast, om han har tid eller ej. hvis det ikke er inden for rimelig tid han kan udføre arbejdet, så har du ret til at gå til andet værksted på hans regning..... men som sagt kræver det er lavet med regning.

  • #4   10. sep 2007 :S man kan sku da lave bremser selv ?

  • #5   10. sep 2007 kasper J: Det er ikke alle der kan det.. og hvis man vil være på den sikre side, så får man et værksted til det smiley



  • #6   10. sep 2007 kim r: du skal gå ned til ham og soge at han har fejlet i det job du gav ham og betalte ham og at hans vare(service ydelse) som du købte af ham ikke blev leveret og at du ophaæver købet og at du vil have dine penge tilbage, ifølge din ret af købeloven med mindre han ikke vælger at enten udrette fejlen inden for rigmelig tid(i dette tilfelde 2-3 dage).. og hvis han hverken vil give dig pengende eller lave dem med det samme så melder du ham til forbruger klage nævnet og forbrugerombudsmanden.. og tilsidst ringer du til eksrabladet.. så skal han nok komme igeng med dine bremser og lave dem ok.

  • #7   13. sep 2007 hej tak for rådene..
    Problemet er at da jeg afleverede bilen på værkstedet så bad jeg dem om at lave bremser og gå den igennem for at se hvad der skulle laves og ringe til mig hvis der var noget alvorligt udover bremserne der skulle laves.
    Da jeg henter den så er der skiftet styrekugler og bære arme(havde jeg godt på fornemmelsen at disse skulle skiftes) men der er ikke lavet bremser og bilen har været til syn??? jeg sagde ikke noget om at den skulle synes, og hvad med at ringe til en når man har aftalt det. men nu har jeg hentet bilen hjem og har endnu ikke modtaget regningen. og har været i kontakt med et omsynsværksted der kan tagen den i næste uge og så er den synet når jeg henter den. så jeg er færdig med at bruge den mekaniker jeg brugte denne gang. bruger nok omsynsværkstedet fremover.....


Kommentér på:
dumpet til syn

Annonce