{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Forsikring for franskmand {{forumTopicSubject}}

Hejsa

En af mine kolleger er franskmand og lige flyttet til danmark. Nu hvor han har fået arbejde, har han i følge hans nuværende forsikring 3 mdr til at få omregistreret bilen og få en dansk forsikring på bilen.
Er der nogen der ved om hans ancinitet hos det franske forsikringsselskab kan bruges hos et dansk eller starter han fra bunden?
Lidt kedeligt hvis han starter forfra når han har kørt 12 år i frankrig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring for franskmand
  • #2   14. sep 2007 Det burde han da MEGET gerne kunne overføre til det danske! Men får han bedst svar på ved at ringe til de forskellige selskaber mandag morgen smiley

• #3   14. sep 2007 Christian G
    Yeah.. ved jeg, men det kunne jo lige være at der var en der vidste det herinde smiley
    ETU skulle være et af de billigste ikke?

• #4   14. sep 2007 Hehe er de sikkert.. ved det ikke! Kun fundet Alka indtil videre der kan lave de billigste forsikringer til mig, men pga folk jeg kender der har været der bliver jeg i Tryg istedet for at spare lidt småpenge og så blive taget i røven når skaden endelig sker smiley
    Tryg ved jeg af personlig erfaring at de står ved din side ved en skade, endda uden at være repræsenteret af en nærrig taksator men en rundhåndet.. selvom vennerne bare mener jeg var et heldigt svin haha smiley

Ring rundt til de forskellige istedet for og indhent tilbud?
    Og får han et skrifteligt tilsendt kan han prøve at presse de andre for at få det endnu billigere smiley

• #5   14. sep 2007 Forresten.. dine Skyline dele der lå oppe ved Bjarne idag? - så i et andet indlæg du fik din skyline tilbage fra maler! Lugter af sammenhæng smiley

• #6   14. sep 2007 Ja der er sgu nok ikke andet at gøre end at gå amok med telefonen smiley

• #7   14. sep 2007 Ja, det kommer jeg nok ikke uden om at det er.
    Bruger hans værksted som lager smiley Skal op og samle den i morgen. Uden Bjarnes hjælp skal lige sides (så folk der har deres bil deroppe ikke føler sig forbigået)

• #8   14. sep 2007 Hehe ved jeg.. påpeget han også til mig! Selvom det ikke ville røre mig. Blev også tilbudt noget at lave hvis nu jeg kedet mig!
    Du ikk bange for dine dele bliver væk? hehe.. jeg ville ikke kunne finde noget der smiley
    Tror jeg ville få spat hvis ikke jeg fik lov at fræse ned til byggemarkedet og købe nogen brædder og lægter og så banke hylder og borde osv op i det værksted! Hvis jeg skulle arbejde der altså hehe..
    Og sat hylder op inde bagved til alle de skørter osv der er der.. Så kunne skørterne stables, dermed plads til mere smiley
    Men tager jo selvfølgelig tid at lave og det ejer Bjarne ikke lige for tiden desværre! Må være hårdt, sq flot han klare det smiley

• #9   14. sep 2007 Skammeligt sort arbejde er så ulovligt.. for så kunne jeg godt bruge tiden på at banke det op mens han koncenterede sig om bilerne hehe smiley

Men lyder lækkert med den skyline.. han var lidt stolt over at have de baglygter liggende.. hehehe ;P

• #10   14. sep 2007 Ja, men selvom det ser ud til at være lettere rodet, så tror jeg han har system i det.. på en eller anden måde..

Ja jeg er også forbløffet over hvor meget han kan klare på samme tid.

• #11   14. sep 2007 Lol.. når jeg kommer derop i morgen er baglygterne sikkert byttet ud med et sæt til en Corsa....

• #12   14. sep 2007 Haha ja sikkert ;D
    Hmm hvis der er "system" i det så.. ja så.. fuck! smiley

Havde lige VMAX med derop.. han blev helt vild da han så transformer vectraen hehe! Håber ikk jeg ødelagde hans weekend smiley

Ja det sindssygt.. Han viste mig også lige den nye ydre væg han lige havde muret op siden sidst og plan for ny gårdsplads.. hold da kæft.. Den mand har 28timer mens vi har 24 timer.. Jeg fatter det ikke!

• #13   15. sep 2007 Ja der sker sgu noget deroppe. Det er der slet ingen tvivl om smiley Der er sket nye ting hver gang jeg kommer derop. Den dag jeg kommer derop og der er bygget et tårn som tilbygning til huset, tror jeg at jeg må have mig en snak med ham.. smiley

Ja hvis du går og keder dig i morgen, så ved du hvor der er en bil der skal samles smiley

• #14   15. sep 2007 Haha et tårn... Hvis så også han står med høj spids hat og kappe på så køre vi ham sq til undersøgelse! Så er den gal!

Hehe skal tænke over det ^^ Lige fået Tucsonen tilbage fra service idag, spinder på ny med sådan en frisk portion olie og nye filtre så måske hehe..

Under alle omstændigheder skal jeg sq i kassen nu! Du må hilse "troldmanden" haha smiley

• #15   15. sep 2007 Haha, det skal jeg nok

Kommentér på:
Forsikring for franskmand

Annonce