Udlejning af værksted/vinteropbevaring {{forumTopicSubject}}
Er det noget folk ville være interesseret i?
For at låne værksted skulle der selvfølgelig laves skriftlig aftale om brug af værktøj osv hvis noget skulle gå istykker mens det lånes ud.
Dog sikres stedet med lås og slå om natten samt kontrolleres af vagtselskab.. Dog kun 4 pladser. 2 Lifte, en grav og en norm. holdeplads
Dog tilladelse fra kommunen til at have fungerende værksted da nuværende fungerende værksted så overtages med alt inventar.
Samme gælder vinteropbevaring, plads til 24 biler. Hvor prisen selvfølgelig ville inkludere aflåst hal med alarm osv godkendt af forsikring, tjek fra vagtselskab samt opvarmning...
Eller findes der allerede for meget af sådan noget heroppe nordpå..? (Umiddelbart i nærheden af Aalborg)
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 297 Svar: 4.058
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.810
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 297 Svar: 4.058
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Tjaa ved jeg.. Lidt i tvivl om om det ville kunne gå.. Orker nemlig ikke starte værksted og ansætte værkfører og mekanikere
Alarmer vil dog involvere 24 timers video overvågning. Samlet tilbudt pakkeløsning fra vagt firmaet nemlig.. Hvilket også gør det nemmere at finde folk i evt sager hvor folk skrider fra regningen hvis det skulle ske..
Men ved ikke om folk er villige til at betale for alle de services.. og om de tænker over hva det inkludere at drive sådan noget når de råber op over priserne er dyre.. Ikke kun privat personer der bliver taget hårdt i røven af forsikringer jo!
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Eftersom jeg først vil se hvor efterspurgt konceptet er først har jeg ingen priser til jer. Men jo flere biler der er opbevaret jo mere falder prisen selvfølgelig..
Der skal deles Husleje. El. Varme, Vagtfirma og Video overvågning ud på prisen. Og så et symbolsk beløb til ejeren klart nok. Men skal på ingen måde være en pengemaskine...
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.810
Har du taget til overvejelse at jeg måske havde misset den del hvori han havde skrevet lokationen?
Udlejning af værksted/vinteropbevaring