{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Udlejning af værksted/vinteropbevaring {{forumTopicSubject}}

Er det noget folk ville være interesseret i?

For at låne værksted skulle der selvfølgelig laves skriftlig aftale om brug af værktøj osv hvis noget skulle gå istykker mens det lånes ud.
Dog sikres stedet med lås og slå om natten samt kontrolleres af vagtselskab.. Dog kun 4 pladser. 2 Lifte, en grav og en norm. holdeplads smiley Dog tilladelse fra kommunen til at have fungerende værksted da nuværende fungerende værksted så overtages med alt inventar.

Samme gælder vinteropbevaring, plads til 24 biler. Hvor prisen selvfølgelig ville inkludere aflåst hal med alarm osv godkendt af forsikring, tjek fra vagtselskab samt opvarmning...

Eller findes der allerede for meget af sådan noget heroppe nordpå..? (Umiddelbart i nærheden af Aalborg)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af værksted/vinteropbevaring
  • #1   19. sep 2007 sku et fint initiativ! folk leder altid efter steder at stå om vinteren..

• #2   19. sep 2007 Hvor i Danmark er der tale om?

• #3   19. sep 2007 omg der skriver han jo ? nærheden af Ålborg ?

• #4   19. sep 2007 Martin S
    Tjaa ved jeg.. Lidt i tvivl om om det ville kunne gå.. Orker nemlig ikke starte værksted og ansætte værkfører og mekanikere smiley Men en ansat til at holde øje derude skulle ikke være helt galt måske..

Alarmer vil dog involvere 24 timers video overvågning. Samlet tilbudt pakkeløsning fra vagt firmaet nemlig.. Hvilket også gør det nemmere at finde folk i evt sager hvor folk skrider fra regningen hvis det skulle ske..

Men ved ikke om folk er villige til at betale for alle de services.. og om de tænker over hva det inkludere at drive sådan noget når de råber op over priserne er dyre.. Ikke kun privat personer der bliver taget hårdt i røven af forsikringer jo!

• #6   19. sep 2007 martin G
    Eftersom jeg først vil se hvor efterspurgt konceptet er først har jeg ingen priser til jer. Men jo flere biler der er opbevaret jo mere falder prisen selvfølgelig..

Der skal deles Husleje. El. Varme, Vagtfirma og Video overvågning ud på prisen. Og så et symbolsk beløb til ejeren klart nok. Men skal på ingen måde være en pengemaskine...

• #7   19. sep 2007 Slap da af, øjnene er det første man bliver blind på, ikke?

Har du taget til overvejelse at jeg måske havde misset den del hvori han havde skrevet lokationen?

Kommentér på:
Udlejning af værksted/vinteropbevaring

Annonce