{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4, God bil ??
  • #1   20. sep 2007 Havde selv en Golf IV (1,9 TDI) som min 1. bil. Den fungerede perfekt, og kørte rigtigt godt. Havde ikke nogen som helst former for reperationer på den i det år jeg havde den.

• #2   20. sep 2007 Okaii.. hva med hensyn til Rust, og sådan.. Det er jo efterhånden en halv gammel bil smiley

• #3   20. sep 2007 Der er var ikke problemer med rust på min. Hentede den nede i Syd-Tyskland...

• #4   20. sep 2007 er virkelig glad for min. Godt bil, min er dog gti'en

• #5   20. sep 2007 Ja okaii, men tror nok min bliver købt herhjemme, da jeg ingen erfaring eller kender nogle der har det, med at importere biler..

• #6   20. sep 2007 Hej.. Jeg har hørt rigtig mange sige at golf 4 modellen eller nyere har ingen problemer med rust.. den er helgalvaniseret.. golf 3 derimod ruster meget.. Men lige præcis 1,8 motoren med 125 hk, har de vidst haft mange problemer med, den er også udgået i 99´, og erstattet med en 2,0 med kun 115 hk som til gengæld kører rigtig fint..

• #7   20. sep 2007 Thomas P

Min far havde en 1,8 for en del år siden, da det var en ny bil, han havde godt nok ikk et eneste problem med den..

Civic V

Eftersom jeg skal bruge den til arbejde hver dag, bliver det en benzin, da jeg har under 10 km, på arbejde, og ikk vil slå en diesel ihjel på den måde..

• #8   20. sep 2007 Ja ok.. jeg har også selv prøvet sådan en model, og den kører pisse godt syntes jeg.. Men det der vw-blad som udkommer til folk der har købt en ny vw, der har det været omtalt at motoren udgik i golf-modellerne pga mange fejl.. Til gengæld sidder nøjagtig samme motor i en anden vw-model (husker ikke hvilken), bare monteret med turbo, og der har den aldrig nogensinde lavet vrøvl, mærkeligt nok.. Og det er vw-fabrikken som selv har pillet netop den motor ud af golf-programmet pga fejl.

• #9   20. sep 2007 Bora, kører med 1,8T smiley

Men hvis der ikk er flere der kan komme med negative ting, så er det da min bil smiley

• #10   21. sep 2007 Hei. 1,8 20v´eren larmer lidt fra motoren end f.eks. 1,6 101hk.
    Se evt. den jeg har til salg i mine annoncer under min profil. Hei

Kommentér på:
Golf 4, God bil ??

Annonce