{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Vedr. garanti på bil :-(( {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Er der nogen som kender et sted hvor man kan klage over sin defekte bil, som forhandleren Per Christensen automobiler trækker i uhyggelig langdrag. Har kæmpet siden maj måned med at få lavet min turbo på min varebil og har nu opgivet deres evige dumme undskyldninger og udsættelser, samt at det er MIN tlf. regning som er blevet brugt HVER gang i denne sag. Nu er jeg jo selvstændig erhvervsdrivende, så jeg ved ikke hvad mine rettigheder er i forhold til en privat person. Andre som ved det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. garanti på bil :-((
  • #1   8. okt 2007 Jesper C : også kendt som PC auto????

• #2   8. okt 2007 Hvis det er et erhvervskøb altså begge parter er forretningsdrivende, er jeg bange for at der ikke er ret meget at gøre. Købeloven gælder kun hvis man er privatperson og køber hos forretningsdrivende.

• #3   8. okt 2007 kontakt en advokat... gjorde min far efter han havde bøvlet med en forhandler i et halvt år... så gik der to måneder og vupti.. sprit neues bil...

• #4   8. okt 2007 Chris H... Den er købt deffekt, men absolut ikke købt SOM deffekt. Jeg kunne nævne 10 undskyldninger, men sagen er sådan set bare at han skal lave den bil, og det har han åbenbart svært ved. Men det kunne feks være noget med at han er ved at undersøge sagen igen igen igen, eller turboen er på vej..., samt at han ikke kan finde ud af at rykke for bilen når han har haft den ude på værksted til eftersyn af fejlen. Det har taget noget tid, og jeg er altså afhængig af bilen til daglig. Og hvis jeg ikke rykker og spørger til bilen, så hører jeg intet...Sådan har det været hver gang!

Ja det er pc-auto

• #5   8. okt 2007 Jamen så må det jo blive en advokat.. Er bare så træt af det gøgl.. Men anyway, den bil har været deffekt siden jeg købte den i maj, og hvad skriver vi nu?? Oktober..Det er ringe service ja det er så..

• #6   8. okt 2007 han er en fucking nar og de har ik styr på en skid derinde!!!!!fandme den største fejtagelse jeg har lavet ved at købe derfra!!!og som du siger, man skal hele tiden selv ringe for at høre hvad der sker, de vil intet selv lave...Jeg har haft bilen udenfor huset ca 1 måned uden plader pga de ik kunne finde registreringen og bestilte en ny....Da jeg afhentede bilen, sagde de at jeg ville modtage attesten om 3-4 dage...det tog dem fucking 1 måned at sende de skide papire!!

• #7   8. okt 2007 Cihan.. Det lyder præcis som det samme jeg også oplever med de fjolser..Jeg er også snart ved at tænde af over at vente og vente og vente i en evighed!! De snakker og snakker, og Per virker ikke selv ret ansvarsbevidst..

• #8   8. okt 2007 Jesper C : Hvis jeg var dig ik..så ville jeg gå hen til PC Auto og snakke ansigt til ansigt..de fatter lidt mere sådan og kan se man fandme ik gider det pis mere!!!!!!!!hmm mens du er der, kan du så ik hente en lille liste som de lovede mig at sende smiley ??

• #9   8. okt 2007 Det ender også med jeg tager derned med lidt store ord.. Ville gerne tage listen med, men deres kommentar er nok bare: blablablablablablabla....og flere dumme undskyldninger

• #10   8. okt 2007 jamen jeg syntes du skal tage derind og snakke ansigt til ansigt...den der liste har de vel aldrig fået bestilt, den måde som de arbejder på.....men held og lykke!!hører meget gerne hvad der sker i sagen smiley

Kommentér på:
Vedr. garanti på bil :-((

Annonce