{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Suzuki Alto 1.0 GL fra 97 - erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg overvejer at udskifte min store røde conatiner med en mindre øko-racer... havde ellers forsvoret at det skulle være en lille diesel som fx. polo 1,4 diesel, kadett 1,7 diesel, eller peugeot 106 diesel... men jeg tror jeg er faldet for fristelsen og måske overvejer at bytte den til en nyere BENZINER....

Man kan jo nærmest bytte den lige over med en suzuki Alto 1,0 GL fra sidst i 90'erne... men hvordan er denne bil? er det suzukis egen motor der ligger i den, eller har de "købt" den et sted? Ruster den lige så slemt som man hører? er det en dødsfælde pga. manglede passiv sikkerhed? Hvad synes i gennerelt om denne bil? kan den holde til at køre langt.. rigtig langt, hehe

Glæder mig til at høre, om der er nogen der har eftaringer med den :o))

Mvh, Det storbarmede egern,.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Alto 1.0 GL fra 97 - erfaringer
  • #1   21. okt 2007 Jeg vil anbefale at du finder noget andet. Som du osse kan se på min profil har jeg haft en swift fra 99 og bilen er ikke bygget til at køre langt men billigt og ved at i altoen er sikkerheden i bund, ved bil uheld går det meget galt og bilen krøller.
    Nu ved jeg jo ikke hvilken slags motorkraft du er vant til MEN 1,0 er ikke til motorvej brug smiley Taler af erfaring der.

• #2   21. okt 2007 Arb hos aut suzuki forhandler, altså du SKAL undervogns behandle hvis du vil beholde dem, ellers så går det sgu hurtigt på dem i bunden.

og du skriver jo selv 1.0 det er altså ikke meget motor.

Mht uheld ved jeg ikke rigtig noget (:

• #3   21. okt 2007 Tror du skal lede videre.. Har selv haft en, den kører udmærket på literen, men man bliver træt af de manglede HK i længden. Jeg køre fra Århus til Randers og retur igen, og det er den lige svag nok til... Angående rust, så var mine paneler væk, og min var fra 98, men hvis de har fået en god gang smat underbunden fra start af, så er de ikke så slemme.. Men så om du ikke kan finde et bedre alternativ.

> Nicolai

• #4   21. okt 2007 hmmmm... tak for alle de gode svar. jeg tror bare jeg "bakker" stille ud af alto'en igen, hehe

• #5   21. okt 2007 Den er til gengæld rigtig god, når man skal finde p-pladser, den kan næsten stå på en mc-plads smiley

• #6   21. okt 2007 hehe... det ville jo være næsten lige så pinligt som at komme knallertbenzin på en MC, hehe

• #7   21. okt 2007 Go lille bil køre rigtig godt . var satme glad for min manglede bare noget mere plads smiley

den går rigtig langt på litteren smiley

men rust er et mindre problem og er træk aksler er ret svage skal man lige holde øje med

Kommentér på:
Suzuki Alto 1.0 GL fra 97 - erfaringer

Annonce