{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Bilvask service {{forumTopicSubject}}

Jeg gik og vaskede min fars bil idag som jeg har gjort så mange gange før da jeg fik en idé. Jeg er 17 år gammel og venter på at starte min uddannelse som automekaniker, jeg har INTET at lave og kan ikke finde mig et fuldtidsarbejde. Så jeg må vel selv finde på noget og her er min idé, jeg ønsker respons på om i tror det ville være efterspurgt, jeg ved godt at det selvfølgelig er nødt til at blive prøvet af. Men altid godt med lidt motivation smiley

Jeg vil lave en masse "visitkort" og køre rundt på min scooter og sætte i bilers forrude, hvor der står at jeg tilbyder bilvask i hånden imens man f.eks er på arbejde.
Alle der har en bil de holder af ved jo at vaskehallens børster ikke ligefrem er søde ved lakken.

Jeg har ikke overvejet prisen på dette endnu men en 200 - 250 kr, jeg skal trods alt ud personligt og vaske den i håndkraft.

Specielle plejemidler kan bruges efter købers ønske.

Tror i dette ville være efterspurgt på nogen måde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilvask service
  • #1   23. okt 2007 hvor vil du fx få vand fra

• #2   23. okt 2007 jeg ville personligt ikke give 200-250kr for kun en bilvask i hånden..
    så hellere gøre det selv..

• #3   23. okt 2007 ikke for at rake ide´en ned på nogen måde.

Men når du under 18år kan man ikke hænge dig op, hvis der går noget galt. andet ved den "jyske" lov.

+ det sort arbejd. og dem har vi nok af

• #4   23. okt 2007 måske heller ikke ligefrem årstiden at gøre det på.

• #5   23. okt 2007 En bilvask kan fås til en lille 50er på Shell.. tror hellere jeg vil give den en tur i vaskehallen , og så bare polere bilen engang hvert 3. måned eller sådan noget.. det er meget billigere ...

• #6   23. okt 2007 Martin V: Det er fuldstændig irrelevant da du slet ikke ville være en del af målgruppen, målgruppen ville jo typisk være folk der gerne vil passe godt på sin bil men ikke har tiden selv. Men ok det skar jeg ikke lige ud i pap.

p R: Har de fleste bygninger ikke indlagt vand på nogen måde nu til dags?

Martin D: Det kan jeg godt følge dig i med ansvaret, det er så bare et tillidsspørgsmål, forstår ikke lige hvad du mener med den jyske lov? Ja selvfølgelig er det sort arbejde, skulle jeg køre rundt med en dankort automat? Og ja dem har vi nok af, men jeg kan jo ikke ligge ud med at betale skat hvis jeg finder ud af det slet ikke fører nogle vejne, sådan er ALLE selvstændige startet som der indtjener størstedelen af DKs skat nu.

ok Steffen , det vidste jeg sku ikke :\ Troede det kostede omkring en 150kr.

• #7   23. okt 2007 Chris N , det er jeg ligeglad med. En tømrer stopper jo heller ikke med at bygge et hus fordi det bliver lidt koldt.

• #8   23. okt 2007 nogen der har noget positivt input? Det er nemt nok at rakke ned og se alle ulemperne og dem vil jeg også gerne høre om hvis det bliver sagt på en pæn og forståelig måde.

Kan godt være jeg har lavet mit indlæg det forkerte sted da alle herinde vel nok vasker deres biler selv smiley

• #9   23. okt 2007 Daniel.. hvornår helved er en bilvask begyndt og kunne polere ? smiley

• #10   23. okt 2007 okej det vidste jeg ikke, det er måske slet ikke en god idé alligevel. dropper det.

• #11   23. okt 2007 hallo,vand bliver altså til is når det fryser,og du kan da ikke bare regne med at du kan tage vand fra en bygning hvor folks biler holder,jeg går ud fra at der er tale om når folk er på arbejle

• #12   23. okt 2007 Personligt ville jeg altså ikke bryde mig om at få vasket bil når det er tæt på minus grader... så står man tilbage med en is klump, hvor nøglen ikke gider i døren osv...

Men hvorfor ikke finde på noget andet i stedet?

• #13   23. okt 2007 hvis du selv tror på idéen, så følg den. det er det som driver en rigtig iværksætter.
    Dem som tager chancer er som også dem der opnår noget -men ofte sker der jo også det modsatte.

• #14   23. okt 2007 Hvornår skal du starte i lære... Spørg evt firmaet du skal i lære i, om du ikke kan komme nogle dage allerede nu. Så lærer du firmaet, og de ser dig an, inden de binder sig for meget.. Win - Win situation??

Klaus

• #15   23. okt 2007 Syntes bare ALTID man hørte / hører at bilvask ikke gør det ordentligt og slider meget på lakken. Men kan så forstå at jeg har misforstået noget og at min far måske bare har været rigtig uheldig med sin nye A6er.

Tak for de gode og mindre gode råd folks smiley

• #16   23. okt 2007 Klaus H, jeg er ikke engang startet på skole endnu.. Så jeg kan vel ikke rigtig søge læreplads.. Har ventet 1 år på at starte nu, og keder mig ekstremt meget.

• #17   23. okt 2007 Yep Søren B smiley Hele min familie er iværksættere med god succes. Men der er åbenbart så meget der taler imod den her idé at det vist ikke kan betale sig på nogen måde.

• #18   23. okt 2007 Chris N , jeg håbede lidt på at vi måske fik en mild vinter igen, det er jo ikke ligefrem minusgrader fra 8 - 16 stykker. Jeg ville selvfølgelig også tørre efter hele vejen rundt så vandet ikke bare drev af, det skulle jo gøres ordentligt.

Jeg har lidt svært ved at se hvad jeg skal bruge min hverdag på, jeg er gået ud af gymnasiet fordi at jeg ikke vil lave siddestillende arbejde, og så er mulighederne som 17 årig minimale.

• #19   23. okt 2007 bliver trækker dreng!!

• #20   23. okt 2007 Mange tømrerlærlinge starter da som fejedrenge ... mangler de ikk sådan en der hvor du skal starte ?

• #21   23. okt 2007 pjat pjat.. Du kan godt søge læreplads inden du er startet på skole.. Jeg kom i mesterlærer som automekaniker halvanden månede inden jeg begyndte på grundforløbet.
    Du kan jo eventuelt starte et sted som fejedreng, og så senere høre om de er interesseret i at tage dig i lære.

Kommentér på:
Bilvask service

Annonce