{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn med andre sæder?
  • #1   7. nov 2007 jeps, har nemlig undersøgt det.

    jeg spurgte en synsmand, og han sagde sådan sagt i sjov "ja bare de ikke ligefrem sidder fast med strips og tape så kan det synes!"

    så det tolker jeg sådan at hvis de sidder forsvarligt fast i bunden ligesom de andre og selen ikke er ændret så er det lovligt og kan synes


  • #2   7. nov 2007 hehe ja det sagde du sidst smiley men skal være 100% sikker da jeg så kan sælge min rallye kabine smiley

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #4   7. nov 2007 Sålænge du ikke har nosset rundt med fastgørelsen af seledelen, så kan det synes. Altså sidder selefætteren i selve understellet, og du har genbrugt dette - er skidtet synsbart.

    Har du derimod et sæde hvor seledelen er monteret i selve sædet (der hvor ryglænet vipper over), og du selv har fusket beslag osv - er det fyfyskamme i synshallen.


  • #5   7. nov 2007 det er det original understel, der bliver svejset 3 mm stålplader i i morgen hvor sædet bliver boltet fast i, selestrammer samt seleholder sidder som det gjorde før, disse har jeg slet ikke haft af smiley

  • #6   7. nov 2007 Hvis dine sæder er så dybe at dine lår ikk rører selen når du sidder i sædet kan de ikk synes...

    Altså hvis selen ikk sidder stramt henover dig når du sidder i sædet går den ikke...


  • #7   7. nov 2007 okay tror skam nok den rører smiley det er ikke skålsæder smiley

Kommentér på:
syn med andre sæder?

Annonce