{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

Valg af fornuftig 4x4? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg leder efter en forholdvis billig 4x4.
Jeg har kigget på følgende:

Suzuki Grand Vitara 2,0TD fra 2003
Kia Sportage 2,0 TD fra 2002
Hyundai Santa Fe 2,0 CRDi 2WD Van 5d fra 2003
Toyota RAV4 2,0 5d. VVT-i 4x4 fra 2001


Selv hælder jeg mest til Rav4 eller Grand Vitara?

Hvad ville i vælge og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af fornuftig 4x4?
  • #1   29. nov 2007 Ingen af dem der, de har intet med rigtig 4x4 og gøre.. Det jo biler til moderen der elsker heste og skal ha noget og trække kræet med og volvo'en blev for old shcool...

  • #2   29. nov 2007 Skal lige siges at jeg kun har ca 85000kr at gøre godt med.

  • über m
    über m Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 181 Svar: 271
    #3   29. nov 2007 klart rav4. de andre er noget #biiiiiiiiiiiiiiiiiiip#

  • #4   29. nov 2007 Rav4 og Grand Vitara også :D..

    Tag og ud prøve begge, se hvilket en du bedst synes om..

    Men ved Toyota er bedre i kvali end Suzuki


  • #5   29. nov 2007 Suzuki, toyota og hyundiaen er alle gode maskiner til prisen. KIA er jo bare noget Koreask Importet Affald...

  • #6   29. nov 2007 Hvad med en Land Rover Freelander? Den kører sateme godt og det er en rigtig 4x4. En Grand Vitara er bare en stationcar der er blevet hævet og så kan alle fire hjul snurre rundt på én gang... hurra!

    Men ja - hvis det skal være nogen af dem du selv nævnte så tag klart en Rav4


  • #7   29. nov 2007 grand pajero

  • #8   29. nov 2007 Daa P
    Suzukien er skam en fin offroader. Når der er 4x4 anmeldelser, så er den tit med under de "hårde drenge", som Land Rover defender, Range Rover osv. Mens Audi Q7 er "de bløde drenge", her er hyundai og honda's moddeller også med. Så suzukien er et udmærket valg til offroad, dog ikke til det helt ekstreme, men et muddehul kan den godt klare, med rigtige dæk vel og mærke!


  • #9   29. nov 2007 ps. Freelanderen er altså ikke så god en offroader. Det er Land Rovers svar på en "normal" bil, der skal bruges til byen, og hestetrækker! Og som så også kan klare de mere basale terrænøvelser.

  • #10   29. nov 2007 Køb min audi smiley

  • #11   29. nov 2007 Må indrømme at Land-Rover Freelander ser meget interessant ud. Lidt billigere i indkøb. Dog ved jeg ikke hvordan det ser ud med reservedele til disse.

    Noget man skal være opmærksom på ved Rav4, Grand Vitara eller Freelander??

    Kommer til at køre på landevej, i skoven og på marker.


  • #12   29. nov 2007 Har også selv en Freelander 2.0 Turbo diesel og den kører ekstremt godt - foretrækker ofte at køre i den frem for min 406 (som jeg ikke har længere) eller min Saxo. Synes man får meget bil for pengene

  • #13   29. nov 2007 billig og 4x4 passer ikke sammen i samme sætning
    Hvad skal bilen bruges til? Det er jo ret vigtigt i forhold til at vælge en 4x4.
    Hvis man virkelig har brug for 4x4 så er ingen af ovenstående gode nok. Så skal det være
    Nissan patrol
    Nissan navarra
    Toyota hilux
    toyota landcruiser
    mitzubishi pajero eller strada eller L200



  • #14   29. nov 2007 Asger J: Bilen skal bruges til almindelig privat kørsel og til service vogn. Så de steder den kommer til at køre er: landevejen, i skoven, og på div marker.
    Så det skal være en lukket vogn da der skal være plads til mit værktøj osv.
    Så det er jo ikke extreme offroad den skal bruges til.


  • #15   29. nov 2007 Asger J: Har kørt Mitzubishi Pajero og synes personligt ikke om dem på nogen måder. Kan ikke lide køreegenskaberne, eller noget andet ved den, men derfor kan det godt ske det er en god 4x4. Men den skal jo også helst være rar at køre i...

  • #16   29. nov 2007 Det skal siges at ca 85% af tiden bliver kørt på landevejen.

  • #17   29. nov 2007 Hva med en patrol 2,8 GR i lang udgave?

  • #18   29. nov 2007 Med mere end 85% på vejen ville jeg vælge en vitara eller rav4. Dog er det begge biler der ikke har ret meget frihøjde og det er et Must uden for skovveje.
    Daa p: Jeg kender ikke pajero ret godt. kender kun en enkelt der kører sådan en og den kører udemærket i skoven men intet slår hilux til skovarbejde.
    Hvis man kun sporadisk kommer væk fra vejen ville jeg klart vælge den bil der er mest behagelig. Der er også det at ens dæk montering skal kunne stå mål med terrænet. det er legegyldigt med 4x4 hvis man kører på lavprofil vejdæk. det er som at gå på danse sko på en ishockybane.


  • #19   29. jan 2008 skrot kia og hyandai. og mellem de suzuki og toyota hvis det er lige de to modeller du betegner så vælg suzukien for det er en diesel

Kommentér på:
Valg af fornuftig 4x4?

Annonce