{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

hader forsikring... sådan noget møg {{forumTopicSubject}}

ja er squ lidt muggen.... har i lidt over en uge gået og set mig varm på en volvo 850 R til 120.000 havde ringet til forsikringen og ventet på deres tilbud som skulle sendes til mig.... har ventet siden i tirsdags og intet var kommet i dag.... så ringer til dem og får at vide at det tilbud kunne slet ikke hænge sammen....

øv øv.... ville squ ellers gerne have en volvo med 250 hk....

skulle lige af med det....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hader forsikring... sådan noget møg
  • #1   10. dec 2007 skift selvskab smiley

• #2   10. dec 2007 ja de er nogle satans pengemaskiner...

det er ikke lige alle deres priser der hænger helt sammen..

• #3   10. dec 2007 men ja prøv ETU

de er vist billige for unge. ved ikke om de vil have dig og din volvo? men prøv

• #4   10. dec 2007 trekroner, men hvis du er under 30 så glem det.

• #5   10. dec 2007 daniel: er faktisk det jeg er i gang med, så ikke en god måde de starter ud med.....

peder: meget sjælden.... kan huske ´jeg ville have en bmw 320 da jeg var 19 men ville da lige høre forskellen mellem 320 og 325 og det var 0 kr..... det holder jo ingen steder....

• #6   10. dec 2007 peder: det vil de næppe.... de lyder glade indtil man siger det lille R.... og så 250 hk.... så står de helt af...

niels: er kun 24...

• #7   10. dec 2007 etu har jeg betaler 4kg årligt uden kasko for min mazda med 116hk. jeg er kun 19år gammel. bare for at vise hvor billigt det er! held og lykke smiley

• #8   10. dec 2007 Morten M --> nej det hænger sgu ikke sammen...
    men de er hjernedøde mange af de forsikringsfolk?!

første gang jeg snakkede med mit selskab ville de have 3500kr. for min i ansvar? billigt nok tænkte jeg.
    men blev så ringet op med en undskyldning om at det var en fejl og prisen istedet blev 6500kr.?? okay fint nok, men stadig kunne jeg godt have brugt de penge et andet sted! hehe...

• #9   10. dec 2007 Peder B > ETU vil ikke forsikre biler med over 110 hk til unge..

• #10   10. dec 2007 Morten M --> på den anden side er det måske godt nok?

jeg ved da selv at hvis det var meget billigere så havde jeg en nissan 200sx s14 med 200hk på baghjulene lige nu....

og det er jo ikke sikkert at alle unge fyre lige kan styre sådan en med det samme!
    så på den måde er jeg også "tvunget" til at vente med sådan en bil før jeg er 25

• #11   10. dec 2007 Mads P ---> sig det til Mikkel F med sine 116hk?

jeg har også 116hk
    så jeg kan ikke komme ind der eller hvad? det er da for plat...

bare lige 6hk over grænsen...

• #12   10. dec 2007 mads p. JO jeg er 19 år gammel og kører rundt i en mazda 323f ba fra 1997´. med 116hk.

• #13   10. dec 2007 ja det er lidt noget møg.... så må jeg købe noget andet.... så det ender nok i en bmw igen.... så nøjes bare med en 320 coupe....

• #14   10. dec 2007 Skift..

• #15   10. dec 2007 Har godt nok medlidenhed med jeg unge knægte - har selv 2 biler en 4x4 og en Toyota Yaris - samlet pris 9000 med kasko og friskader - I er desværre født for sent !
    Sådan er betingelserne bare i dag !
    Mogens

• #16   10. dec 2007 Jeg har været samme tur i gennem. Jeg forhørte mig hos mit daværende forsikringsselskab, det jeg havde i kikkerten var en Volvo 760 Turbo eller en 760 2,8 V6. Men det var de ikke særligt interesseret i, for det var jo specialbiler (kan ikke lige se det), men okay fordi jeg var superelitebillist, næsten 40 år og bosat i provinsen, samt havde alle mine forsikringer hos dem forvejen, ja så ville de gerne, jeg skulle bare lige ofre sattelitovervågning, startspærre plus alarm, og så kostede en kasko "kun" 15.000 kr om året med en tilsvarene selvrisiko, rimelig vanvittigt for en bil med en værdi på 30.000 kr. Det er klart at jeg skiftede forsikringsselskab ved førstkommende lejlighed. Nu betaler jeg 5600 kr. med kasko og uden krav af nogen art om sattelitovervågning og ingen præmieflyt ved en evt. skade. Det skal siges at den bil jeg kører nu koster mange gange mere fra ny, end den jeg forhørte mig om hos det andet selskab og så har den også flere HK. Det kan virkelig godt betale sig at forespørge hos de forskellige selskaber, der kan være mange penge at spare .

• #17   10. dec 2007 Peder B > Ja de ville også forsikre en saxo vts 16 v med 118 std og en calibra 2.0 8v med 115 for mig, men normalvis hedder det sig at de ikke taget biler ind med over 110 men de er da til at snakke med men 250 går sgu nok ikke, hehe

• #18   10. dec 2007 Peder B og Mikkel F Prøv for sjovs skyld og ring og hør på en bil med 150 hk fx, den tager de ikke og i vil få det med de 110 atvide, sådan jeg fandt ud af det smiley

• #19   10. dec 2007 Jeg har også etu og er 19år og der har jeg da haft min gamle 320 med 129 hk forsikret og giver 5000kr det samme for min e36 det er så bare ansvar

• #20   10. dec 2007 prøv aros, men nu ved jeg ikke hvad du har og handle med.
    men min lillebror er 22 og kan godt forsikre biler med HK til billige penge, men han har dog også et hus at forhandle prisen ned med,
    Jeg er også medlem men er dog 27 og hus, og der skal jeg give 2100 for min croma alm ansvar og 5600,- for coupen incl kasko

• #21   10. dec 2007 Ja men som jeg siger, de er til at snakke med smiley

• #22   10. dec 2007 Hva med GF ? har du ikke haft bil i 3 år ?

• #23   10. dec 2007 He, tror jeg giver 6500 inc kasko for min S2 (ca 280 hk) og så står den på stilstand halvdelen af året, så reelt koster den mig under 4K om året i forsikring.

benz. regningen er en anden sag smiley

Kommentér på:
hader forsikring... sådan noget møg

Annonce