{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad syntes du
  • #1   15. dec 2004 det er noget som er anderledes, og man måske ikke møder så tit:-)

og i lige måde der..

klinke

• #2   15. dec 2004 Synes sq det er den indre ro ved det... når man smækker døren, har sat sig til rette, drejer nøglen, tager fat i rattet og sætter i første gear.. og træder på speederen! Så lever man sq!
    Næst bedst er så nok folks ansigter når man kører rundt hehe smiley tror alle kan lide at kører forbi folk der lige vender sig om!

En dårlig undskyldning skulle nok være jeg ikke har andet at bruge pengene og tiden på..

• #3   15. dec 2004 hey cristian.. fed vogn du har dig der bliver fedt med det skørtesæt, har lagt et 5 tal til dig..

• #4   15. dec 2004 Tak og i lige måde, har lige smidt et 5 tal også.. stor og gul men nice vogn!
    Din ultimative drøm må da være en Hummer H3 smiley

• #5   15. dec 2004 Hvorfor? Hehe ja jeg ved det faktisk ikke. Mangel på bedre hobby måske?
    Anyways - købte MR2'eren lidt impulsagtigt, havde fået en tur i én og var derefter solgt. Renoveringen var egentlig bare en nødvendighed hvis røven ikk sku ramme asfalten. Men så fik jeg blod på tanden - ville ha mere og og mere og det sku være vildere. Følelsen af at tæske en ældre sposrtvogn rundt på de danske veje med en så dejlig køreglæde fangede mig fra dag 1.

Kan stadig ikke sætte fingeren på hvad der gør det så fedt - jeg nyder det bare. Og griner når unge piger flirter med bilen indtil man ruller vinduet ned og vinker. Og lige så meget at høre folk råbe efter én smiley Eller mumle "Det er kærestens bil"

Gider ikk finde dårlige undskyldninger til hvorfor jeg gør det - føler bare det er det der skal til. Man lever jo kun én gang. Og mit mål er at dø med en stor gæld, så jeg har travlt!

• #6   15. dec 2004 Respekt til Christina for hendes MR2 og det arbejde hun har lagt i svinet...men næste dyt må være en uden tag så kan dine høje hæle ikke lave mærker i tagbeklædningen ;o)

• #7   15. dec 2004 Baaah Claus - du skylder mig jo stadig en tur. Skal jo prøve om din bil virkelig har mere appeal end min egen. Skal nok lade være med at køre den som dig - haha Korngnasker smiley
    Og høje hæle - er du tosset, man kan ikk køre med det skidt på smiley

• #8   15. dec 2004 Sweetie, jeg kikker forbi en solskinsdag....men så skal jeg have en tur i din, måske kan jeg score lidt mens jeg låner den.

• #9   15. dec 2004 NO way! Hun skal ikk offroad smiley

• #10   15. dec 2004 hmmmm, det er fordi du ikke presser din skøjte nok når vejen drejer..troede ikke du kørte som en tøs..

• #11   15. dec 2004 Kører som en gut, men tænker som en tøs smiley Vil altid jokke dig over tæerne pga de billeder - lær det smiley
    Og du er vist for høj til at ku være i hendei det hele taget.

Kommentér på:
hvad syntes du

Annonce