{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Jeg fik hans kone til at smutte {{forumTopicSubject}}

LOL, Jeg har lige fået den her besked fra Brian J ( http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=30991) :

"haha julehistorie.... Min kone er da taget hjem igen hun var da kun på besøg her... men ja det er sandt at jeg skrev at hun vil køre den ene.. hun sagde nej, skulle jeg da dræbe hende fordi hun ikke gad, takket være dig er hun skredet fra mig nu har jeg slet ingen kontakt til hende mere."

Jeg har igennem lidt tid haft en diskution med ham om, om hans biler på norske plader var fake eller ej. Han har undervejs truet med at melde mig til politiet, indirekte truet med tæsk, påstået at han ikke havde tid fortsi han skulle rette stile for sine elever og en masse andet. Det har været underholdende læsning (Han har slettet alle mine indlæg og det meste af det han selv har skrevet) og det sidste nye er at jeg har fået hans fiktive norske kone til at smutte fra ham.

Jeg er imponeret over hvor meget indflydelse bilgalleriet kan have på folks liv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg fik hans kone til at smutte
Kommentér på:
Jeg fik hans kone til at smutte

Annonce