{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

INGEN kørekort til piger! TAK! SKADE! {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Vil lige fortælle jer hvad der skete her i fredags.

Jaaa, som alle personer der arbejder, går i skole eller det helt tredje, glæder man sig altid til at få fri og holde sin weekend.
Jeg fik så fri fra skole, og hoppe ind i bilen (Vectra A 2000) og skulle en tur i byen, (skulle smide en kammerat af)
Så sætter jeg den i bakgear, standser, da jeg lige skal have min Jakke af, men ender med at pigen der lige har parkeret bag mig glemmer at trække for håndbremsen så hendes bil bakker ind i min og er helt på den anden side af parkeringspladsen.
Jeg springer ud, og kigger om der er sket noget med bagkofangeren, men intet er sket, hverken hendes eller mig, også ser jeg hun kommer løbende og så er samtalen således:

Pigen: EJ EJ UNDSKYLD er der sket noget med din bil
Mig:Nej ikke hvad jeg kan se, hverken på din eller min
p: Ej iegn undskyld, bilen har så mange fejl, og defekter, den er i stykker (En Citroen, dem der går helt ned efter man har parkeret, vidst en bx eller Xantia) , hvad skete der?
M: (jeg forklarer det hele)
P: ER du SIKKER på at der intet er sket?
M: JA jeg kan ikke lige pt se noget

Også sætter vi os ind i bilen, og kører, Så kommer jeg hjem, parkerer, OG hva fanden ser jeg? Min skærmkant er flækket udaf, spidds bue, altså er skærmkanten færdig
Så jeg hopper ind i bilen, venter på at hun får fri, og tager en snak med hende
Og det ender med at det hverken var hendes bil, eller forældrenes men faderens vens bil.! Så hun sidder i saksen
Hun prøver og slippe afsted med det ved at sige at ejeren måske ikke har forsikring på bilen(Jeg forklarer hende at man ikke kan køre uden forsikring, ikke lovligt)
Jamen han har måske ikke sine papirer iorden og bla bla bla
og spørger om det virkelig er sket nu! JAAA den er nysynet forsatan, så det kan ikke være sket før, den blev nysynet for ca 1 uge siden!

vi udveksler tlf numre, hvor hun så skal finde ud af hvilken forsikring bilen har

DAGEN IDAG
Får jeg at vide at hun gerne vil have den rigtige forklaring, JAMEN hun har fået den
Jamen 3 af hendes veninder havde set at bilen havde rykket sig, så det måtte have været mig der havde bakket ind i hende!
WHAT!
Jamen de havde taget billede, og hendes bagkofanger havde på højre side skubbet sig ud! :S
Så vi skal lige mødes for at få snakket om sagerne

1) Hun glemmer selv håndenbremsen OG løber + ser hvad det er der sker
2) Hun prøver at snyde sig udenom flere gange
+ nu giver hun kraftedme MIG skylden

Så tror det ender med en politi-sag, men helt ærlig, lige pt er jeg lidt rundt på gulvet hvordan det kommer til at ende med forsikringen,
ARGHHHHHHH!

HUN ved selv hvad der skete, og spørger endda hvad det vil koste hvis hun betalte, så at hun kommer og prøver at vende den imod mig, giver INGEN mening

HVA mener i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INGEN kørekort til piger! TAK! SKADE!
  • #1   20. jan 2008 Hvordan kunne du undgå at se det med det samme? Og ham din kammerat er vel et vidne der hjælper dig så det lyder da ikke helt håbløst?!

  • #2   20. jan 2008 fandme en sur histoire.

    men tror du får et problem hvis du ikk har nogle vidner til at hjælpe dig.

    fordi så er det jo hendes ord mod dit.


  • #3   20. jan 2008 Forvirret so.. Hun burde da tage sig sammen..

  • #4   20. jan 2008 hun skal bare jordes..

  • #5   20. jan 2008 JA, netop, men at hun så kommer, jamen de har taget billede af bilen, at den stod der
    HVOR fanden ved jeg fra at den ikke er taget EFTER??????????????
    Hun gider heller ikke vise mig billedet! :S
    Tro mig, når man tager jakken af, ser man nok ikke så meget når man er igang med at få lynlåsen ned


  • #6   20. jan 2008 Taktsatoren kan vel os med det samme se at bulerne passer sammen..

  • #7   20. jan 2008 Jeg spurgte heletiden pænt ind til hende, MEN nu vender hun HELE historien om og over mod mig for selv at slippe den
    Hun har vidst en kammerat som er mekaniker som hun også kalder på

    JEG GLEMTE AT FORTÆLLE
    Hun siger, at det er mig der har kørt ind i hende FORDI hendes bagkofanger havde fået ud på højre side, og det betyder det var min skyld

    Så spørger jeg SÅ dumt!
    HVIS du kører ind i min bil, betyder det så at min bagkofanger går istykker, men ikke din! Så svarer HUN KRAFTEDME JA!
    Og omvendt hvis jeg kører ind i hendes, er det hendes der går istykker men ikke MIN!


  • #8   20. jan 2008 he he så kan du lære det men hva det er påstand imod påstand
    og hvad med din kammi var´ikke i bilen det lyder til at hun vinder idet hun har 3 vidner imod dig
    har selv prøvet detog måtte bide i det sure æble og betale og se glad ud
    held og lykke


  • #9   20. jan 2008 hvis hun vinder den sag der, så skal hun bare have en omgang høvl.. og alle som har bakket hendes lorte historie op...

  • #10   20. jan 2008 næste gang brug din mobil der er der vel kamere i.. så tag billdeder med det samme.. så er der ikk noget at diskutere bag efter..

  • #11   20. jan 2008 Få dog fat i en taktsator fra et forsikringsselskab og lad ham bedømme bulerne og historien.. så falder hun jo til jorden igen

  • #12   20. jan 2008 Altid få politiet ud... Få skrevet rapport med det samme og så er den skid slået. Så kan hun ikke komme med noget fis bagefter...

  • #13   20. jan 2008 vi oplever flere og flere på mit arbejde der tager billerde af begge biler og nummerplader med deres mobil ved den typeskader der... det er snart det eneste man kan gøre da policen ikk er meget for at komme ud til en mindre ting som her.. de kommer kun ved personskade...

  • #14   20. jan 2008 men du har da også pluslig nogle kammerater det kiggede... har du ikk smiley

  • #15   20. jan 2008 gaal en kælling, hun skal da bare have en omgang, klart....

    Men din kammerat skal hjælpe dig, ellers har du ikk en chance,
    det ender nok med at det er påstand mod påstand, div. det er jer begges skyld, så skal i begge betale selvrisi'en til forsikringerne...

    surt surt

    Har selv prøvet af en dum mand bakkede ind i min forkofanger, han fortalte sin forsikring af det var mig der kørte op i ham, også selvom jeg havde vidne, det er endt med af jeg skal betale min selvrisi, også selvom det ikk var min skyld, total fuckt.....
    7000 kr...


  • #16   20. jan 2008 for satan en kælling.... hvor i landet.-.-?????????

  • #17   20. jan 2008 Vi (mig og min familie) har prøvet nogenlunde samme historie på en færge.

    Vi var kørt ind og holde i vores række og havde åbnet bagdøren for at få vores ting ud. Så ser vi, at der kommer en dame trillende i den anden række. Hun sidder og snakker med sin veninde og ser slet ingenting. Da vi er ved at stige ud og har ting stående, kan vi ikke lige få døren smækket i, så vi prøver og få kontakt med kvinden ved at råbe og vinke til hende, men hun er i en helt anden verden og bang, så kører hun ind i vores dør.

    DER vågner hun så op og kommer farende ud og begynder at beskylde os for at have åbnet døren ind i hendes bil (??). Hendes kofanger er blevet beskadiget, men der er intet (!) sket med vores bil.
    Vi prøver og forklare hende at vi faktisk prøvede og få kontakt med hende, men hun vil slet ikke høre.
    Vi snakker så med en mand bagved der så det hele og får hans navn og nummer.

    Senere modtager vi så en skades anmeldelse fra hendes forsikringsselskab, der skriver at al skylden var vores. Vi skriver så tilbage at vi var 5, der så hende køre ind i døren incl. et vidne.

    Sidenhen hørte vi aldrig mere fra dem igen . . . .


  • #18   20. jan 2008 Alle skader er sure, og hvad enten der er en tøs eller en fyr er det belastende, hvis modparten ikke vil erkende skylden, såfremt denne har den.

    Vidner som er venner eller nært beslægtede anses ikke for "troværdige" vidner i mange sager.


  • #19   20. jan 2008 Hvorfor udvækslede i ikke forsikring med det samme og ringede?

  • #20   20. jan 2008 Hun skal da bare med en tur i retten, end off discution....

  • #21   20. jan 2008 Anders - Så længe han vinder er det kun win situations, da hun kommer til og betale gildet... Problemet ligger i kvinder som regel har det nemmere med og bortforklare sig...

  • #22   20. jan 2008 JAMEN hun vidste ikke engang hvilken forsikring det var for det var ikke hendes bil
    Det var for enden af parkeringspladsen, så det er der kragerne vender!
    ERGO har hendes far også fortalt, at det højst sandsynlig passer (altså min version) MEN de vil dog prøve og se om det bliver til noget!
    Det med 3 vidner, er bare en løgn, da hun lige havde glemt og nævne det, for nu siger hun andre ting! ERGO prøver hun at lyve sig ud af det :S


  • #23   20. jan 2008 "ALTID få politiet ud"....
    Medmindre man fanger dem på en røvsyg eftermiddag hvor de absolut INTET har at lave, så får du dem sgu ikke til at køre ud til en simpel bule i bilen!!! Når den første konklusion var, at der ikke var sket noget, så vil de altså nægte at komme medmindre der er personskade; Har selv stået i samme situation og de gad da ikke komme hvis der ikke var nogen der var kommet alvorligt til skade smiley


Kommentér på:
INGEN kørekort til piger! TAK! SKADE!

Annonce