{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen kørekort til mænd før de er 23år
  • #2   2. sep 2010 Jeg tror du har ret per N .. jeg tror også at politiet får mange flere sager med at unge der køre unden kort så

  • #3   2. sep 2010 Hvis det fx tager 5 år at få rutinen på vejene, så er det lige meget hvornår man får kørekortet.

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #4   2. sep 2010 Still, så er en 23 årig temmelig meget mere moden i pæren end en 18 årig.

    Men jeg tror heller ikke det afhjælper de situationer, hvor det er erfaringen der spiller ind. Men vil helt sikkert afhjælpe de situationer, hvor den 18 årige nystartede billist laver noget sindsygt i kådhed.

    Men hvis sådan en lov skal indføres, så bør det vel gælde for begge køn?


  • #5   2. sep 2010 tjah i staterne kan de jo tage det som 16årige.. jo før man før erfaring jo bedre.. man skal jo starte et sted

  • #6   2. sep 2010 theman: tjaa men deres statistikker siger også at i gennemsnit så har bilisterne i usa været involveret i 1 uheld inden de bliver 18 år. Så det tyder i hvert fald ikke på det er smart med 16-17 bilister.

  • #7   2. sep 2010 Jeg mener de skal køre min 2 år med en erfarin bilist for når de så skal ud og ræse så har de da nogen erfaring med at styre bilen.

    Jeg tror det er den eneste "løsning" på problemet...


Kommentér på:
Ingen kørekort til mænd før de er 23år

Annonce