{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

bil / mc forsikring det samme? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg er ved at kigge på ny bil, ved dog ikke hvilken model det skal være, men noget i stil med den nye a3'er.
Den skal forsikres i mit fars navn, men for at jeg stadig kan få en god pris de kommende år skal jeg jo stå som ejer af en bil?
Mit spørgsmål er så om det er det samme at have en mc stående, altså om de sparer ligeså meget "rabat/arfaring" op som en bil?"
Det ville nemlig være en kæmpe fordel da man kun betaler 2500kr for ansvar uanset alder, for en mc.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil / mc forsikring det samme?
  • #1   24. jan 2008 Jeg fik det tip af min kørelærer, at jeg skulle købe en møj billig japser motorcykel og så få forsikring på den, og bare lade den stå i garagen. Så ja det kan du godt.

• #2   24. jan 2008 (( NORDJYDEN )) ! kan godt være jeg har formuleret mig forkert, men det er heller ikke meningen jeg er den eneste som skal køre den, min far skal skam også bruge den..

Men det ændre jo stadig ikke det spørgsmål om, om det er muligt at opnå den samme rabat ved at købe en billig bil nu, eller som købe en mc og lade den stå til jeg selv skal ud og invistere i en bil, udelukkende til egent brug.

Lige en anden ting, er det muligt at forsikre den hvis man ikke tager kortet eller er det nødvendigt for at kunne gøre det`?

• #3   24. jan 2008 hvis han står som bruger af den så bliver forsikringen hævet til det han ville skulle betale.. så der er intet at spare! sådan er det i hvert fald hos topdanmark..
    men til dit spørgsmål så ja, du "opsparer" ancienitet, ved at købe en billig motorcykel..

• #4   24. jan 2008 hvis du står som bruger kommer prisen på forsikringen til at være den samme... så ideen går lidt tabt der... men mener da helt sikkert at mc giver det samme ja! du kan jo ringe rundt og høre!

• #5   24. jan 2008 hvis du står som bruger kommer prisen på forsikringen til at være den samme... så ideen går lidt tabt der... men mener da helt sikkert at mc giver det samme ja! du kan jo ringe rundt og høre!

Kommentér på:
bil / mc forsikring det samme?

Annonce