{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

salgs fif? {{forumTopicSubject}}

Nogle som har nogle gode tip til hvordan man kan komme af med sin bil hurtigt?

Har nemlig lidt problemer med at komme af med min.
Nogle som kunne give mig nogle råd, eller noget jeg skulle lave om på?

SKAL LIGE SIGES JEG PRØVER IKKE AT OPRETTE NOGLE SALGS ANNONCE HER IGENNEM FORUMET.
så er det sagt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salgs fif?
  • #1   5. feb 2008 sæt prisen ned

  • #2   5. feb 2008 Stil ned nær havnebassinet, helst nedad en bakke. Undlad at sætte den i gear og ej heller trække håndbremsen - før du ser dig om er du af med den smiley

  • #3   5. feb 2008 Christina smiley

    Starter du med og prøve og sætte din der så? smiley


  • #4   5. feb 2008 smid en masse billeder under salgsanonnce, folk "gider" ikke roder rundt for at finde flere billeder..

    udemiddelbart ser den da rigtigt fin ud og prisen er da også okay.. den skal nok blive solgt, men det kan godt tage tid...


  • #5   5. feb 2008 prisen, bliver jeg nok nødtil at sætte ned ja, men ved bare ikke hvor meget, der er blevet skiftet rigtig mange dele i den osv.

    Christina J:
    Det er der noget om smiley
    Men vil gerne have nogle penge ud af det, tror ikke rigtig min forsikring vil give mig nogle hvis jeg glemmer at trække håndbremsen hvis jeg holder på en bakke :o)


  • #6   5. feb 2008 Du skal ikke gøre hvad hun siger... Hun sagde det også til mig sidst og jeg gjorde det og har nu fået politiet og forsikringsselskabet på nakken:(

    smiley Nej, men har du prøvet at oprette annonce på henholdsvis Dba.dk og Bilbasen.dk osv? Ellers prøv Qxl.dk, hvis prisen er omkring 10k og der et et stykke tid til syn, burde du nok kunne sælge den


  • #7   5. feb 2008 Christian -: Mange tak smiley
    Håber da også selv snart jeg kan komme af med den.



    ~ Tiiiiina ~: Grunden til jeg har gjort det, er at jeg utrolig gerne vil prøve noget nyt. men har oprettet en salgsannonce


  • #8   5. feb 2008 måske lidt bedre billeder af bilen! Billeder er blikfanget for din annonce...

  • #9   5. feb 2008 Michael N:
    Nej det har jeg skam nu heller ikke tænkt mig at gøre :o)
    Nej har kun oprettet den herinde, da det er det eneste sted jeg har mig en bruger.
    Men vil da lige prøve det andet, men synes stadig 10k er for lidt for den smiley


  • #10   5. feb 2008
    Jeg prøver også at sælge en bil for tiden - bilen er en Peugeot 307!

    Det er ikke rigtigt salgssæson for biler fortiden, da en del nok venter med at indkøb ny bil, til vejret er blevet bedre. Tror ikke folk gider købe en bil i vinter månederne, men venter istedet til vejret begynder at lysne.

    En anden ting kan også være at den danske økonomi er ned adgående på nuværende tidspunkt, efter en del tid med op adgående økonomi. Derfor har folk ikke så mange penge mellem hænderne, som de før har haft.

    Men slå kold vand i blodet, den skal nok blive solgt på et tidspunkt - tålmodighed er vigtigt når der skal sælges bil:)

    //Thomas


  • #11   5. feb 2008 ~ Tiiiiina ~: Den ene var en købs annonce fordi jeg søgte mig en anden bil, hvor golf'en kunne bliver byttet til en anden. men den er slettet nu.



    Troels J: Du har nok ret. Vil jeg også lige prøve så


  • #12   5. feb 2008 T© !: ja okay, har haft den tilsalg siden november nemlig, så det er virkelig trist bare gå og vente på man kan få sig en ny bil.
    Men må jo bare vente på den rette køber kommer smiley


  • #13   5. feb 2008 få den evt. synet inden så er det en del nemmere..

  • #14   5. feb 2008
    Kan godt se at det er lang tid - men det er også det mest trælse tid at sælge i bil. Vent til vejret begynder at blive bedre, så kommer der stille og roligt mere gang i handlerne. Ellers skulle du prøve at ha sat den til salg allerede i september måned, da nogen går over til vinter biler omkring det tidspunkt (dem der vælger at lade sommerbilen stå i vinterhi!) - men det er selvfølgelig nemt at være bagkolg..

    Men få taget nogle rigtigt gode billeder af bilen, samt en flydsrig og uddybbende tekst - det kommer man rigtigt langt med:)

    //Thomas


  • #15   5. feb 2008 $ Due $:
    Ja, det ville jo hjælpe en del. Men man vil jo heller ikke blive ved med at smide flere penge i en vil, som man alligevel skal sælge. men, det er jo til ens fordel når den er nysynet.


    T© !: Ja, det skulle jeg nok. Ja, det er let at være bagklog. hehe.
    Men må ud og få taget nogle flere billeder af bilen, og finde noget mere tekstt. så må jeg da håbe der er den som falder over den. smiley


  • #16   5. feb 2008
    Nå du har fået taget flere billeder og skrevet lidt mere tekst, så prøv evt. at sætte den tilsalg inde på VAGcars.dk

    //Thomas


Kommentér på:
salgs fif?

Annonce