{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Ønsker at sælge min gti {{forumTopicSubject}}

Hey 206 gruppe.

Jeg har af flere omgamge forsøgt at få min 206 gti solgt, men uden held.. den er vist ikke så eftertragtet som jeg havde håbet.. er der nogen her i denne gruppe der kunne være interesseret... Jeg ved godt at i lige om lidt skriver at jeg skal bruge markedet, men det er mere et spørgsmål til hjælp til at få den solgt, end det er en salgs annonce...

Bilen har jo selvfælgelig et par små fejl, men den er jo heller ikke ny.. har meget mere info hvis der var nogen der skulle være interesseret i at vide mere.

Håber der er nogen der kan hjælpe, måske komme med nogle fif, eller måske kender en som kender en som kender en der kunne være intra... smiley Bilen står i Aalborg.


Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ønsker at sælge min gti
  • #1   25. dec 2011 hva har du sat den til af pris..

  • #2   25. dec 2011 Prisen er alt afgørende, og så kræver din bil en speciel kunde der er intresseret i lige den form for styling. Hvorimod havde den forblevet standard, så havde den henvent sig til en større målgruppe, fx sjov bil nummer 2 for familefaren eller lign.

    LIge med styling er det ligefør bilerne bliver mindre værd efter man har hældt en spandfyld gryn på bilen, medmindre man rammer/finder den HELT rigtige køber. Sad but true!.



  • #4   26. dec 2011 Simon P: Jamen har ikke sat en fast pris, men skylder lidt på den i banken endnu, og det ville jeg jo gerne have hjem igen smiley

    Tony A: Ja ved godt at målgruppen bliver mindre jo mere man gejler sin bil, men har jo købt bilen sådan.. har også de fleste dele originalt.. dog minus dørbeslagene...

    Thomas P: Haha.. du kan jo købe bilen smiley


  • #5   26. dec 2011 så ville jeg nok "u"geile bilen lidt, så den henvendte sig til flere. fx springer det mig i øjnene at man har lakeret gitret i sølv fortil (virker som om man "bare" har malet hele kofangeren pga man ikke har gidet dække den til, ligesom når man hurtigt lakere en bagklap og den skrift der er, er malet med over), og at logofjernelsen ikke er lavet hvor hjelmen er svejst. SÅ i med original gril såfrem den ligger i de dele du har til den. Og så på med de originale røde lygter bagtil.

    om ikke andet så kan du sælge "geiler" delene ved siden af og muligvis tjene lidt der, for tvivler du får mere for den med dem på.


  • #6   27. dec 2011 lige den del har jeg så ikke original, men har da alle de lygter osv..

    Lige pt er jeg i Afganistan, så kan jo alligevel ikke rigtig lave noget ved bilen før jeg kommer hjem..


Kommentér på:
Ønsker at sælge min gti

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce