{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Audi TT?
  • #1   7. feb 2008 Kilometer tallet... det er der RIGTIG tit fusket med dernede...

der skal være fuld historik på det..

• #2   7. feb 2008 helt seriøs, køb 225hk quattro udgaven i stedet for, det vil du aldrig fortryde! Der er så meget mere udstyr...
    Der er også mange fusk annoncer i tyskland, så lokker de udlændige derned med en masse penge, og ja, så kan du nok regne ud hvad der sker:-( Men det er dog specielt de billige annoncer.
    Har selv hentet en i münchen, og det var bare helt fantastisk, så held og lykke med det.

• #3   7. feb 2008 jae, nu er det ikke til mig, men en kammerat der vil have en, han ville sikkert også gerne have Quattro modellen, men den kan han ikke få forsikret når han er kun 20 år. og annoncerne er fundet på mobile.de, ved ikke om de fusker mere der end andre steder?

• #5   7. feb 2008 okay... tak for svarerne, eller bare bliv ved med at lade dem komme, kan bruge det hele smiley

hva med gearkassen, er de solide og holdbare, eller er der noget man skal være obs på? og hva med motoren, selvfølgelig lytter vi efter mislyde osv. men er der andre ting der er godt at tjekke visuelt?

• #6   7. feb 2008 På sådan en vogn er det meget vvgtigt at der er fuld servicebog, hvis den skal sælges igen.
    ESPen har det med at drille en smule ved dem, desuden har de næsten alle sammen en masse stenslag i fronten.
    Hvis det stod til mig ville jeg holde mig fra 98er modellen da spoiler og ESP er eftermonteret på dem.
    Husk at den skal have Bose suond system, det spiller maks.
    Samlefinish er altid i top ved Audi så læg mærke til om alle samlinger flugter med hinanden, på den måde kan man se om den har været skadet.

• #7   26. maj 2008 hvad skal man give i afgift for sådan en ved du??

Kommentér på:
Køb af Audi TT?

Annonce