{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil der ikke er blevet omreg
  • #1   11. feb 2008 Ring til Taberen, og sig han får til fredag... Og sker der intet... meld den stjålet... Så ordner det sig...

• #2   11. feb 2008 bare ned og meld den af . så er den ikke dit ansvar længere.

• #3   11. feb 2008 jamen kan man godt melde den af uden at aflevere pladerne ?

• #4   11. feb 2008 Den kan ikke afmeldes uden at aflevere pladerne...
    Ring til køber, og mind ham om, at han ikke har fået den omregistreret.
    Desuden har du jo opsagt forsikringen på den, så den bliver efterlyst af strisserne, fordi den kører uden forsikring.

• #5   11. feb 2008 meld den stjålet ^^

• #6   11. feb 2008 Nej man kan ikke melde den af uden og ha pladerne med, har prøvet det samme engang og der er ikke en skid og gøre andet end og melde det til politiet... men ellers ta sagen i egen hånd og opsøg idioten !!!
    Men husk de har 3 uger til og omregistrere !

• #7   11. feb 2008 jah ved jeg . men det snart 2 måneder siden.

men tak for svarende.. prøver mig frem
    kunne jo være i havde et trick-

Der kommer vel en helvedes masse problemer ud af at melde den stjålet ?

• #8   11. feb 2008 nu stod jeg i den situation med min kadett.... og der fik vi a vide at vi måtte godt selv tage ned og hente pladerne... bar ikk røre bilen.. også selv aflevere dem fordi vi fandt hans adr... og der fik han pludseligt travlt med at om.reg... for politiet havde oz taget kontakt til hans mor som han boede hos.. og en mor ka sku mange ting med sin søn.. hehe.. men havde han ikk omreg. a sig selv havde vi hentet pladerne..

• #9   11. feb 2008 var også min mening, men tror sku han har solgt den videre så står totalt på bar bund. har prøvet at få kontakt til ham, men ingen respons.
    det sku sådan noget der kan få ens pis i kog

• #10   11. feb 2008 jeg havde hele hans navn ham der fik den så vi fandt ham på nettet og fandt hans nye nr og adr.. også skrev jeg en pæn sms til ham fra et nr han ikk havde.. og spurgte pænt om hva han lavede.. også var vi så heldige at han ringede.. min x tog så telefonen.. og fik en vældig snak med ham... også gik der et par dage hvor vi så snakkede med politiet som sagde at vi godt selv måtte hente dem men de havde snakket med hans mor som ville få ham til at gøre det. og vupti så gjorde han det..

• #11   12. feb 2008 sådan skal det gøres. tak for hjælpen. prøver at få fat i ham

Kommentér på:
bil der ikke er blevet omreg

Annonce