{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A1 Biler på ved middelfart?
  • #1   13. feb 2008 nej,han er en bandit

• #2   13. feb 2008 okay - der ka man bare se.

alle hans biler står jo til at være totalt billige.

Men der er vel intet for at kigge og prøve den af? Gå den igennem og tjekke for fejl osv? Det ligner den gaber lidt ved fører-døren.

• #3   13. feb 2008 han er en rigtig røver, han fusker både med syn og han har tit fdm på nakken

• #4   13. feb 2008 han er den værste fusker...ville ikk købe noget af ham hvis det var mig

• #5   13. feb 2008 hehe okay - så tør mig og kammerat'en sgu ikke smiley

• #6   13. feb 2008 Ved også kun at han er en fusker ud fra det program de vist for et lille års tid siden !!
    JEG har dog købt en golf dernede !!
    OG er fuldt tilfreds med den !! Har ikke haft nogle problemer med ham !!

• #7   13. feb 2008 Tonni L han har jo lift dernede såå hvis du selv kan kigge den igennem eller har en kammi der kan såååå må man sgu gerne låne den !!

• #8   13. feb 2008 har handlet med ham mange gange og der har ik været noget.og han kender som regel ik ret meget til bilerne , folk kommer derud med dem han køber og smider et skilt og de er sku gode nok det er sku bare dem der køber derude der skal gå bilen igennem for folk smider tit deres bil derud hvis det er noget lort og de bare vil af med den. og alle ved da at man ik får en cadilak for en krone

• #9   13. feb 2008 det er rigtigt..

hvis han har lift, og man ka få lov til at låne den, så ville jeg sgu mene at han måske alligevel var et besøg værd.

• #10   13. feb 2008 pas på med at tro på hvad han siger. han lyver

• #11   13. feb 2008 Jeg har købt en golf dernede for 3 år siden og det var en god bil, me du skal kigge ordentligt efter ellers kan alle biler jo ligne liort i undervognen....

har ikke noget at sætte på ham, han var retfærdig dengang.

• Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #12   21. okt 2008 Man får hvad man ser. Det er også deres motto. . men man skal ikke stole på hvd de siger. man skal kigge bilen man vil have igennem og sikre sig at de sidste synspapire er der og er iorden! så kan man godt finde noget. ville personligt ALDRIG handle der fordi han har snydt flere af min venner mht bilsalg. og andre småting.

Men de er reele når de siger, DU FÅR HVAD DU SER! for bilerne blvier ikke gjort rene ellers noget. folk stiller deres bil for nogle penge og går derfra. og så kommer der måske en køber endag og tager bilen! og som regel er der jo noget der skal laves. er der jo ved alle gamle biler.

men folk skal da frit have lov og tjekke bilerne ud. Og ang lift. så har jeg en ven der fik og lov låne den til og se en bil igennem og efter han var færdig kom de og forlangte 100kr for lån af lift. WHAT THE HELL! så han lod bilen stå og skred!

• #14   11. sep 2009 de to der ejer det er ok har handlet meget med dem og der har aldrig været noget smiley men hvis man regner med at få en ny bil til 7000 kr er man nok gået forkert så skal man nok bruge pengene på en ny cykel i stedet for
    Ps.har kendt dem i over 10 år og har algrig været i problemer med fejl på biler uden de har lavet det uden beregning...

• #15   16. sep 2009 jeg har været der og kigge, og jeg ser det ikke som a1 biler at der snyder!

A1 biler er jo bare et mellemled i handlen, det er jo det samme som at købe brugt bil privat!

• simon c
    simon c Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #16   11. feb 2010 a1biler kan du godt køb bil ved MEN du skal KIG BILEN EFTER FØRST og hvis du købe en Brian bil ved du jo at den er noget lort

• Bo P
    Bo P Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #17   11. apr 2010 Ja jeg blev godt nok os lidt skuffet da min bremsecylinder gik på hjemvejen efter jeg lige havde købt en bil dernede, men som så mange andre os siger så husk altid og kig bilen på lift, og hvis man ingen forstand har på biler skal man ikke selv tage derned og købe en bil.

Jeg fik hvertfald presset 1/4 af prisen af fordi jeg kunne se diverse fejl.

• #18   14. sep 2015 Man skal helt klart vide noget for at købe en bil dernede, amatører kan nemt blive snydt.
    Køber A1 en bil hvor motoren æder vand over en uge, så er det også sådan en de sælger, for de ved jo ikke den er defekt før en kunde kommer tilbage og jamrer sig.
    Ja det er en gammel tråd.

Kommentér på:
A1 Biler på ved middelfart?

Annonce