{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A1 biler. Godt/ skidt?
  • #1   9. jul 2011 Ved ikke hvordan de er men vil du have en bil der er pyntet på eller en bil du ved hvad fejl der er. Jeg havde valgt det sidste. Der er så mange der prøver at skjule fejl også står man med lorten bagefter.

• #2   9. jul 2011 Tror de er rimelig fair, du får hvad du betaler for og ikke mere

• #3   9. jul 2011 Vil have en man kan se fejlene på. Bare når man kigger på hva de har tilsalg så ser det ikke ud som de lige spraymaler en skærm feks. Den står bare som de fik den.

• #4   9. jul 2011 Syntes nemlig osse den bil jeg har fundet har en meget fair pris i forhold til standen

• #7   9. jul 2011 du skulle være nogle fuskere har jeg set i tv

• #8   9. jul 2011 Okay. Har nemlig fundet en meget billig golf TDI. Den går godt nok i nødprogram men det jo en klassisk fejl på sån en bil

• #9   9. jul 2011 de tager de biler de syntes der er noget værd og syner dem.... resten bliver bare sat til salg som de kom ind

• #10   9. jul 2011 Har A1 biler været i TV ?

• #11   9. jul 2011 Min kammerat og jeg var ude og købe en til ham en toyota avensis fra 99 mener jeg den var, den var i den billige ende men så godt ud og var en en ejers
    men den sagde en sjov lyd når man koblede og de sagde det var fordi den havde holdt stille og lige skulle køre lidt , han købte den og efter en uge sagde den bare være , han kører til sin egen mekanikker og der var så noget med det kobling der var i stykker kan ik huske hvad det var , men mekkanikere ser så at bilen er skæv da han har den på lift , noget der ik helt slutter sammen i fronten, hvilket der intet stod om den havde været, han kontakter så a1 biler og vil ha det lavet de 2 ting eller returnere bilen, de vælger at tage den retur uden videre spørgsmål og han for sit fulde beløb tilbage der var ik nogen problemer overhovedet , dagen efter ku vi så se den var til salg på nettet igen og stod denne gang intet om dens fejl heller og om de har valgt senere at lave det ved jeg så ik
    bare lidt egen erfaring hvis det kan bruges smiley
    intet ondt eller godt om a1 biler bare egen erfaring

• #12   10. jul 2013 Pas på med dem. Jeg var ude og prøve køre en alfa 156. Den ville ikke tage flere end 3000omdrejninger. De fortalte at det sikker bare var en lille ting - men jeg ville have en tester på bilen, så den måske kunne finde fejlen. Den eneste mand som kunne finde ud af at bruge testeren var ikke til stedet, men kom tilbage inden for en lille halv time. Jeg havde ikke travlt, så jeg ventede. Da han kom tilbage, ville han ikke smide testeren på bilen, han ville have sin frokost. Da han var færdig med hans frokost, så ville han stadig ikke smide testeren på bilen, da han hellere ville se på en anden bil. Sådan forsatte det hele vejen igennem, indtil jeg fik nok og tog der fra smiley

• #13   10. jul 2013 Det er Danmarks største fusker bix køb aldrig noget hos dem

• Lennart K
    Lennart K Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #14   12. apr 2015 Købte en '99 Xantia for 3 år siden, den var billig og stort set fejlfri. Se dig for, de er ærlige men bilerne står som de får dem ind, med affald og det hele! smiley Jeg ville ikke betænke mig på at handle der igen.

Kommentér på:
A1 biler. Godt/ skidt?

Annonce